شاید برای جشن تولد به دنبال باغ تالار در گرمدره میرزایی، تالاری برای تولد عزیزان خود باشید تا بتوانید به صورت حرفه ای تولد عزیزان خود را جشن بگیرید. جشن تولد همیشه مورد علاقه مردم از هر قومیت و نژاد و از همه کشورهاست. به همین دلیل یکی دیگر از مراسم شادی که ما ایرانی ها هر ساله برای عزیزان، دوستان و خانواده خود برگزار می کنیم، جشن تولد است. و از آنجایی که جشن تولد یکی از مهمترین روزهای زندگی هر فردی است، جشن گرفتن آن بسیار مهم است.

باغ تالار برای تولد

اولین کاری که برای برگزاری هر مراسمی باید انجام داد، تهیه و انتخاب محل برگزاری است. خواه یک خانه باشد، سالن یا باغ تالار. در نتیجه یکی از تاثیرگذارترین عوامل در برگزاری جشن تولد، محل برگزاری است.

قبل از برگزاری جشن تولد، باید محل برگزاری جشن، راحتی مهمانان و طول تایم مراسم را نیز در نظر بگیرید. امروزه جشن تولد کودک و بزرگسال، تکلیف، سیسمونی، جشن دندانپزشکی به دلیل تغییر سبک زندگی ما و شکوه مراسم، کمبود جا، نبود مکان مناسب در خانه و … در  تالارها و باغ تالارهای خاص برگزار می شود.

تالار تولد مسئولیت پذیرایی و شادی میهمانان و پذیرایی و خدمات رسانی با ظرفیت و بودجه کافی را بر عهده دارد. علاوه بر این، این تالارها با توجه به تجربیات متعددی که در برگزاری انواع جشن ها دارند، دارای ایده ها و امکانات مدرن هستند.

علاوه بر این، آنها از تزئینات و مکان های زیبا برای عکاسی و فیلمبرداری نیز بهره می برند. در نتیجه بدون استرس و بدون دست زدن به ضرب المثل معروف لحظات شیرین و ماندگاری را در کنار مهمانان و دوستان خود خواهید داشت.

قیمت باغ تالار برای تولد

قیمت باغ تالار برای تولد

وقتی یک سالن شیک و مناسب برای جشن تولد عزیزانتان اجاره می کنید، در واقع پایه های یک مراسم باشکوه و مجلل را می گذارید. زیرا پذیرایی ها و خدمات آنها معمولا با کیفیت ترین هستند و مطمئنا این موارد در برگزاری هر چه بهتر جشن تولد تاثیر بسزایی دارد و تجمل روز تولد شما تضمین می شود.

عوامل موثر بر قیمت تالار و تالار تولد عبارتند از:

  • نوع، ظرفیت و دکوراسیون سالن
  • میزان خدمات و تشریفات مجالس
  • آماده سازی و حجم کیک
  • پذیرایی
  • طراحی و اجرای طرح و تم تولد
  • انواع میوه و شیرینی
  • تیم خدمات و پذیرایی از مهمانان
  • وسایل مورد استفاده برای تم تولد مانند بادکنک آرایی، گل آرایی، لباس عروسک.
  • تعداد مهمانان و انواع تفریحات
  • نوع موسیقی که بسته به نوع دی جی یا موسیقی زنده متفاوت خواهد بود
  • ضبط عکس و فیلم

اجاره باغ تالار برای تولد

اجاره باغ تالار برای تولد

اگر می خواهید یک جشن تولد شیک ترتیب دهید، یک باغ تالار شیک اجاره کنید، همه چیز کامل و جذاب است. اجاره این مکان ها برای برگزاری جشن تولد مسئولیت بزرگی را از دوش شما برمی دارد. این مسئولیت ها شامل پذیرایی، تهیه دسر و کیک تولد، سرو میوه و ناهار یا شام، طراحی و تزیین فضای استراحت، پذیرایی  از مهمانان و غیره می باشد. می تواند برگزار شود. اما در نظر داشته باشید که قیمت سالن ها و نوع خدمات متفاوت است.

مراسم تولد

واضح است که استفاده از تشریفات مخصوصا تولدها نشان دهنده کیفیت  آن مراسم است. از آنجایی که جشن تولد برای همه سنین خاص است، تالارهای تولد برای همه سنین مراسم متفاوتی را برگزار می کنند. قابل درک است که دانستن گزینه های خاص برای برگزاری جشن تولد برای همه سنین کار ساده ای نیست و می تواند فراتر از مسئولیت میزبان باشد.

مگر اینکه به چند بادکنک و یک کیک بسنده کنید! اما مسئولیت اینگونه مراسم را به تشریفات مجمع بسپارید که هر موضوعی را به بهترین نحو مدیریت و اجرا می کنند.

گزینه های زیادی برای جشن تولد در نظر گرفته شده و اجرا می شود که هر کدام به نوبه خود جشن تولد شما را کامل می کنند. یکی از این عوامل مهم منوی جشن است که باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و رضایت شرکت کنندگان را جلب کند. منوی جشن تولد که معمولاً به این روش ارائه می شود شامل موارد زیر است:

  • فینگر فودهای مختلف
  • سالادهای فصل خوشمزه
  • ژله و شیرینی با تم تولد
  • کیک تولد با شیرینی های تازه
  • تنقلات شیرین و خوش طعم، آب نبات و پاستیل برای کودکان
  • میوه های مختلف
  • سرگرمی و بازی های مختلف برای کودکان و بزرگسالان
  • هدایا و سوغاتی برای مهمانان

باغ تالار میرزایی به دلیل موقعیت مکانی و شرایط آب و هوایی مناسب خود دارای باغ های استراحت بسیاری است که هر کدام شرایط و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می دهند. باغ تالار میرزایی یکی از بهترین باغ تالار تهران برای انواع مراسم است که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود می تواند میزبان دعوت ها و افراد زیادی باشد. از مهم ترین ویژگی های این باغ تالار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سالن پذیرایی با ظرفیت بالا

باغ تالار تهران میرزایی، دارای دو سالن با طراحی منحصر به فرد است و می تواند میزبان مهمانان زیادی برای رویدادهای مختلف باشد. با توجه به اینکه این باغ بیش از 6000 متر مربع مساحت دارد، می تواند برای برگزاری مراسم در فضای باز و علاقه مندان به محیط زیست کاملا مناسب باشد. علاوه بر این، به لطف مساحت بزرگ، مردم می توانند به راحتی ماشین های خود را پارک کنند و از تولد لذت ببرند.

داشتن منظره ای رویایی و منحصر به فرد

باغ تالار تهران محیطی با فضای سبز بی نظیری است که می تواند آرامشی منحصر به فرد را به مردم منتقل کند و زیبایی متفاوتی به مراسم آن ها ببخشد. در واقع این باغ چه در روز و چه در شب می تواند مناظر و مناظر بسیار زیبایی داشته باشد و بهترین مکان ها را برای عکس و فیلم در اختیار افراد قرار دهد.

با استفاده از جدیدترین طراحی و دکوراسیون داخلی

یکی از مهم ترین عواملی که می تواند هر مراسمی را برای سالیان متمادی در ذهن افراد نگه دارد، طراحی باغ تالار است. باغ تالار میرزایی با بهره گیری از تیم های متخصص و کارشناسان از به روزترین طرح ها استفاده می کند. می توان گفت استفاده از طراحی روستیک در طراحی این باغ نشیمن که به عنوان سبک دکوراسیون مدرن برای افراد جذابیت زیادی دارد و به باغ نشیمن روستیک معروف است، مهمترین ویژگی الهام گرفتن از چوب است.

با توجه به مساحت وسیعی که در این باغ تالار به مردم و میهمانان ارائه می شود، می توان از تزیینات و طرح های مختلف برای مراسم های مختلف استفاده کرد و همین امر باعث شده تا مشتریان بالاترین رضایت ممکن را از خدمات این باغ دریافت کنند.

نیروهای متخصص و ماهر

کلیه پرسنل باغ تالار میرزایی از دانش و تجربه بالایی برخوردار بوده و پس از گذراندن دوره های آموزشی در خدمت میهمانان می باشند. در این باغ که تمامی اصول و قواعد بین المللی در آن رعایت شده است، می توان به بهترین نحو از مهمانان با همراهی با استعدادترین آشپزها پذیرایی کرد.

باغ تالار میرزایی دارای دو سالن ویژه با طراحی‌های منحصربه‌فرد است و می‌تواند میزبان مهمانان بسیار زیادی در مراسم‌های مختلف باشد. این باغ با توجه به آنکه بیشتر از 6 هزار مترمربع مساحت دارد می‌تواند برای مراسم‌هایی که در فضای روباز انجام می‌شود و کسانی که به محیط زیست علاقه‌مند هستند بسیار مناسب باشد. همچنین به دلیل فضای گسترده افراد می توانند با خیال آسوده لوازم نقلیه خودشان را پارک کنند و از مراسم لذت ببرند.

شماره تماس: ۰۹۱۲۸۸۸۲۵۶۱

آدرس اینستاگرام باغ تالار میرزایی