اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که همیشه به دنبال گزینه های خاص هستید، باید به شما یادآوری کنیم که برای اجاره باغ تالار در گرمدره نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید. البته این طبیعی است. وقتی بهترین و مجلل ترین مکان عروسی  را انتخاب می کنید، دور از انتظار نیست که هزینه اجاره یک شب از یک سالن معمولی بیشتر باشد. اما مواردی وجود دارد که در تعیین قیمت باغ تالار عروسی در مورد بحث ما موثر است.

قیمت مقرون به صرفه برای باغ تالار با توجه به خدماتی که در اختیار مشتریان قرار می دهد مشخص می شود، البته وقتی به یک سالن یا باغ لقب بهترین باغ تالار داده میشود،  قیمت کاملا مشخص است. امکانات نسبت به تمامی تالارها و باغ تالارها برتری دارد و جایی برای بحث باقی نمی گذارد. از دیگر عوامل موثر بر این قیمت گذاری می توان به آدرس و موقعیت جغرافیایی تالار یا باغ تالار اشاره کرد. توجه داشته باشید که بهترین باغ تالار هم از نظر امکانات و هم از نظر دسترسی عالی است.

لقب بهترین باغ تالار همانطور که اشاره کردیم بستگی به امکاناتی دارد که در اختیار مهمانان و مشتریان قرار می دهد. از جمله این امکانات می توان به وجود دیزاین های مختلف اشاره کرد که امکان چیدمان لوستر در سالن را فراهم می کند. وجود تالار عروسی مجزا، پارکینگ با ظرفیت مناسب با نگهبان پارکینگ، تعداد زیادی اتاق خصوصی برای خانم ها و آقایان، سرویس بهداشتی تمیز و شیک و ….

قیمت باغ تالار در فصول مختلف

قیمت اجاره باغ تالار ارتباط تنگاتنگ و مستقیمی با زمان برگزاری مراسم عروسی دارد. همانطور که می دانید بهار و تابستان که هوا گرم و زیبا است، بهترین زمان برای برگزاری عروسی در بهترین، شیک تالار عروسی است. به همین دلیل است که تقاضا برای رزرو مکان مجلل عروسی زیاد است و قیمت برای رزرو بهترین مکان عروسی به شدت افزایش می یابد. البته این موضوع فقط مختص ارزان ترین باغ تالار نیست و تمامی سالن ها و باغ تالار های سراسر کشور نیز این قانون را اعمال می کنند.

با مشاهده و مقایسه قیمت رزرو بهترین تالار عروسی و سایر مناطق متوجه می شوید که این افزایش قیمت در فصول گرم سال برای تمامی تالارها یکسان بوده و برعکس آن یعنی تغییر قیمت رخ می دهد. قیمت باغ تالار در طول ماه های زمستان به کمترین میزان خود می رسد، که بسیاری از مردم را خوشحال می کند. این بدان معنی است که می توانید مهمانی مورد علاقه خود را با بهترین قیمت در باغ تالار برگزار کنید و در هزینه خود صرفه جویی کنید.

برگزاری مراسم به این شکل برای کنترل هزینه ها تاکتیک مهم و موثری است که از دید بسیاری پنهان مانده و نادیده گرفته می شود. کسانی که قصد دارند در فصل تابستان در تالار معمولی عروسی برگزار کنند، پیشنهاد می کنیم کمی حوصله داشته باشند و در عوض در باغ تالار عروسی با قیمت به صرفه و معقول و در فصل زمستان مجلس و عروسی خود را برپا کنند. قیمت اجاره باغ تالار و بهترین باغ در فصول سرد و خنک با سالن های معمولی  در فصول گرم سال برابری می کند، پس چه بهتر که در باغ تالار جشن بگیریم؟

خدمات و دکوراسیون چه تاثیری بر قیمت میگذارد؟

باغ تالار عروسی میرزایی دارای دو محوطه خصوصی و کلیدی برای تزیین می باشد. قسمت اول باغ و محوطه بیرونی تالار است. قسمت دوم مجتمع استقبال یا تالار عروسی است. در نمای بیرونی معمولا قسمت اصلی تزیینات را آب نماها، معماری بیرونی تالار، گل کاری ها و … تشکیل می دهند. این خدمات شامل خدمات خود باغ تالار است، اما در قسمت دکوراسیون در زمینه شرکت های پذیرایی و خدمات مراسم می توان از گل آرایی، شمع آرایی و نورپردازی و تم رنگی جشن بسته به سلیقه و ترجیح عروس و داماد صحبت کرد و زوجین میتوانند هر تغییری که مد نظر دارند اعمال کنند.

اجاره باغ تالار باید مطابق با نامش تزئین شود تا از لحظه ای که وارد آن می شوید تا پایان جشن شما را شگفت زده کند. با توجه به نیاز و سلیقه شما، دیزاین، خدمات سرو غذا، پرسنل، پارکینگ و … بازه قیمت میتواند متفاوت باشد.

باغ تالار میرزایی سعی بر این دارد که بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در به صرفه ترین و معقول ترین هزینه برای شما فراهم کند تا تجربه یک جشن به یاد ماندنی و دوست داشتنی را داشته باشید.

چرا باغ و تالار میرزایی را انتخاب کنید؟

  • طراحی فضای سفارشی

فضاهای داخلی و خارجی با استفاده از طرح های اروپایی که گرما و سرزندگی طبیعت را به مهمانان القا می کند، ظاهری روستیک دارند.

  • پرسنل آموزش دیده

کلیه خدمات ما توسط پرسنل آموزش دیده و متخصص و مطابق با اصول پذیرایی و پذیرایی بین المللی ارائه می شود.

  • آشپز اختصاصی

تمامی فعالیت های مربوط به پخت و پز و پذیرایی از مهمانان در هر مراسم توسط یک آشپز خصوصی در خود مجموعه انجام می شود.

  • هزینه های معقول و به صرفه

صرفه جویی در هزینه برگزاری رویدادها یکی از مزیت های باغ سالن حرفه ای است، شما می توانید همه مهمانان خود را دعوت کنید و از نتیجه راضی باشید.

برای اجاره باغ تالار  می توانید از طرق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

شماره تماس: ۰۹۱۲۸۸۸۲۵۶۱

آدرس اینستاگرام باغ تالار میرزایی