زوج‌های جوان علاقه زیادی به برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار در گرمدره دارند. امکانات ویژه باغ‌ها مثل محیط سرسبز و دکوراسیون زیبا و پارکینگ و غیره، خیلی از زوج‌ها را به سمت خود کشانده. امروزه برگزاری عروسی در باغ تالار ها جای تالارهای معمولی را گرفته‌اند و هر روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند.

در زمان قدیم خیلی از عروسی‌ها در خانه برگزار می‌شد. آن موقع خانه‌ها حیاط‌‌دار و بزرگ بودند و قایبلیت چنین کاری را داشتند. اما امروز به خاطر متراژ پایین خانه‌ها که اکثرا هم آپارتمانی هستند، چنین چیزی ممکن نیست. از این رو برای برگزاری جشن در فضای باز و استفاده از زیبایی‌های محیط طبیعی، در ادامه این نوشته قصد داریم به بررسی این موضوع و نگاه به اجاره باغ برای عروسی از زوایای مختلف بپردازیم.

اجاره باغ برای عروسی

بهترین باغ تالارها کجا هستند؟

انواع باغ تالار با متراژ و ویژگی‌های مختلف در تهران و خارج از تهران وجود دارند. اما اطراف تهران و جاهایی مثل کرج، و شهریار، به خاطر شرایط آب و هوایی خوب و موقعیت جغرافیایی مناسبی که دارند مکان خوبی برای اجاره باغ برای عروسی  هستند. اجاره باغ عروسی در کرج این روزها خیلی رواج دارد.

باغ تالارهای متعددی در این مناطق وجود دارند که هرکدام سابقه میزبانی و کادر متخصص و ویژگی‌های خود را داند. بعضی از باغ تالارهای منطقه کرج با بیش از بیست سال سابقه میزبانی، بسیار معروف و پراستقبال هستند.

چطور باغ تالار برای عروسی انتخاب کنیم؟

اولین چیزی که برای اجاره باغ باید در نظر بگیرید بودجه و نیازهایتان است. باغ تالارها با امکانات و متراژ مختلف، هزینه اجاره متفاوتی دارند. باید تعداد میهمانان خود را در نظر بگیرید و باغی با ظرفیت مناسب انتخاب کنید. بعد از توجه به بوجه می‌توانید به سلیقه و نیازهای خود فکر کنید.

توجه کنید که باغ تالار معتبر بوده و از مدیریت خوبی برخوردار باشد و هزینه‌های معقولی دریافت کند تا ناچار به پرداخت هزینه‌های هنگفت نشوید.

موقعیت جغرافیایی باغ هم اهمیت زیادی دارد. شما باید جایی را برگزینید که دسترسی به آن برای خودتان و میهمانان سخت و طاقت‌فرسا نباشد.

باغ تالارها امکانات متعددی دارند که می‌توانید با دسته‌بندی اولویت‌هایتان از این امکانات بهره ببرید و از میان آنها انتخاب کنید و بدین ترتیب بودجه خود را مدیریت کنید.

یک نکته مهم دیگر برای انتخاب باغ تالار، فصل عروسی شماست. بسته به فصلی که برای برگزاری مراسم عروسی انتخاب کرده‌اید، باید ببینید باغ مورد نظر شما امکانات متناسب با فصل را دارد یا نه. مثل امکانات گرمایشی برای فصل‌های سرد و سیستم سرمایشی برای فصول گرم.

چطور باغ تالار برای عروسی انتخاب کنیم؟

باغ تالارها دارای چه امکاناتی هستند؟

بهترین و مهم‌ترین امکانی که اجاره باغ برای عروسی در اختیار شما می‌گذارد، فضای باز است. محیط سرسبز و درختان و چمن و برکه و از این قبیل عناصر می‌توانند کیفیت ویژه و بالایی به مراسم شما ببخشند و آن را زیباتر و خوشایندتر کنند. این موضوع همچنین در کیفیت عکس و فیلم عروسی شما نیز تاثیر ویژه‌ای دارد.

باغ‌ها معمولا شامل یک تالار سرپوشیده با دکوراسیون و امکانات مناسب هم می‌شوند که پذیرایی و مراسم رقص در آن انجام می‌گیرد. اما یکی از بهترین امکانات این مکان‌ها پارکینگ است که می‌تواند دغدغه بسیاری از میهمانان باشد. پارکینگ با ظرفیت مناسب می‌تواند خیال دعوت‌شدگان را از بابت جای پارک خودرو راحت کند.

امکان خوب دیگری که می‌شود به آن اشاره کرد اتاق عقد است. باغ‌های عروسی با داشتن اتاق عقد و سفره عقد زیبا و تزئین‌شده زحمت و هزینه اضافه را از دوش زوج‌ها برداشته‌اند.

از دیگر امکاناتی که اکثر باغ تالارهای عروسی به آنها مجهزند می‌شود به محیط بازی بچه‌ها، کافی‌شاپ، سفره‌خانه، آتلیه عکس، و تزئینات و گل‌آرایی و شمع‌آرایی زیبا اشاره کرد.

اجاره باغ تالار برای عروسی چه مزایایی دارد؟

همانطور که گفتیم این روزها رغبت به باغ‌ها خیلی زیاد شده و یک جورهایی اجاره باغ برای عروسی مد شده است. بی تردید این استقبال بالا به خاطر مزایای زیادی است که این مکان‌ها برای برگزاری مراسم عروسی در اختیار می‌گذارند. به طور کلی از مهم‌ترین مزایای باغ برای عروسی می‌شود به این موارد اشاره کرد:

  • محیط باز سرسبز و طبیعی
  • مناظر زیبا و چشم‌نواز
  • امکانات نورپردازی خاص
  • دکوراسیون شیک و لوکس
  • پارکینگ با ظرفیت بالا
  • امکانات رفاهی و تفریحی
  • اتاق عقد با سفره عقد زیبا

اجاره باغ تالار برای عروسی چه مزایایی دارد؟

قیمت اجاره باغ تالار چقدر است؟

همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره کردیم بهتر است قبل از اقدام برای انتخاب و اجاره باغ برای عروسی حتما تحقیق کنید و از اعتبار و کیفیت خدمات و شایستگی مدیر باغ تالار اطمینان حاصل کنید. هستند مکان‌های غیر قانونی که با پیشنهاد هزینه‌های هنگفت قصد فریب شما را دارند. پس با تحقیق و جستجو اقدام کنید. یافتن یک باغ تالار ارزان در تهران با امکانات خوب آرزوی هر زوجی است اما این کار نیاز به کمی وقت گذاشتن دارد.

قیمت اجاره باغ تالار به موارد مختلفی بستگی دارد. در واقع خیلی از جزئیات و عوامل می‌توانند روی میزان هزینه کلی شما برای برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار تاثیر بگذارند. یکی از این عوامل فصل یا تاریخ عروسی شماست. در برخی فصل‌ها مثل بهار و تابستان به خاطر گرمای هوا، تعطیلات و سهولت بیشتر در برگزاری جشن، تقاضا برای اجاره باغ بیشتر است. طبیعتا در این فصل‌ها قیمت اجاره باغ تالار هم بالاتر از پاییز و زمستان است.

عامل دیگر می‌تواند متراژ و ظرفیت باغ باشد. هرچه باغ تالار انتخابی شما متراژ و ظرفیت بالاتری داشته باشد هزینه اجاره هم بیشتر می‌شود. به همین دلیل در نظر گرفتن تعداد میهمانان مهم است. اجاره باغی که ظرفیت مناسب برای میهمانان داشته باشد کافی است. نیازی نیست با اجاره باغ‌های وسیع هزینه اضافی برای خود بتراشید.

و اما امکانات مختلف باغ تالار مورد دیگری است که در تعیین میزان هزینه شما نقش دارد. همانطور که گفتیم باغ تالارها از امکانات و مزایای زیادی برخوردارند، از موارد شاخصی مثل پارکینگ گرفته تا موارد جزئی‌تری مثل تزئینات ویژه. شما می‌توانید با انتخاب از میان این امکانات بر اساس نیازها و اولویت‌بندی‌های خود، هزینه را مدیریت کنید.

سخن آخر

با انتخاب یک باغ تالار خوب و مناسب می‌توانید شبی زیبا و خاطره‌انگیز برای خود بسازید. شبی که همیشه در خاطر شما و میهمانانتان باقی بماند. فقط جهت اجاره باغ برای عروسی سعی کنید موارد مختلف را در نظر بگیرید و همچنین پیش از بستن قرارداد اجاره، از مشاوره کادر متخصص باغ تالار بهره‌مند شوید.

گروه باغ تالار میرزایی در گمدره با دارا بودن 6 هزار متر مربع فضا و داشتن درختان کهنسال، به ویژه بید مجنون، و برکه آب زیبا در وسط محوطه چمن یکی از خاص‌ترین فضاها را برای شما فراهم کرده است.

هدف مجموعه باغ تالار میرزایی ارائه کیفیت بالا برای اجرای بی نقص مراسم شما می باشد . جهت رسیدن به این هدف ، تمامی خدمات ما به صورت اختصاصی و منحصر به فرد برای شما انجام می پذیرد . تیم دیزاین و دکوراسیون ، تمام فضاها را هماهنگ با سبک و تم درخواستی شما طراحی و چیدمان میکند. بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه در اختیار سرآشپز اختصاصی و تیم تشریفات باغ تالار قرار میگیرد تا با سلایق و ذائقه مورد پسندتان از میهمانان شما به بهترین نحو ممکن پذیرایی نمایند. مجموعه باغ تالار میرزایی با استفاده از متخصصین و آموزش های مکرر پرسنل خود در تلاش است تا تمامی جزئیات یک مراسم  به بهترین صورت انجام پذیرد.