برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار این روزها خیلی بیش از گذشته باب شده و جای عروسی در پارکینگ و خانه و حتی تالارهای معمولی را گرفته است. اکثر زوج‌ها علاقه دارند تا مهم‌ترین شب زندگی خود را در فضایی شبیه باغ تالار جشن بگیرند. فضایی که هم شامل محیط باز و سرسبز و زیبا باشد و هم تالاری با دکوراسیون شیک و لوکس.

اما با شرایط اقتصادی دوران اخیر و میزان تورمی که روز به روز بیشتر می‌شود، بهره‌گیری از این امکانات برای خیلی از افراد سخت و حتی ناممکن شده است. بسیار پیش آمده که زوج با دیدن قیمت‌های نجومی رزرو باغ تالار، از خیر برگزاری مراسم در آن مکان و چه بسا از خیر عروسی گرفتن گذشته‌اند.

اما عجله نکنید. با کمی تحقیق و جستجوی بیشتر می‌توانید مکان مناسب با قیمت معقول و مقرون به صرفه را پیدا کنید! در اطراف تهران، مثل کرج و شهریار، به خاطر شرایط آب و هوایی و موقعیت مطلوبی که دارند، باغ تالارهای متعددی وجود دارد. پیدا کردن یک باغ تالار ارزان در تهران کار سختی نیست.

از طرفی، در کنار تحقیق و جستجو برای پیدا کردن یک باغ تالار معتبر با مدیریت خوب و قیمت منصفانه، شما می‌توانید با لحاظ کرن یک سری نکات و موارد شب عروسی خود را با هزینه مناسب‌تری برگزار کنید. اگر این مسئله دغدغه شما هم هست، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

باغ تالار ارزان در تهران

برای رزرو یک باغ تالار ارزان در تهران باید چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

پیش از انتخاب باغ تالار ، یک لیست کامل از همه تدارکات عروسی با هزینه مربوط به هرکدام تهیه کنید. از اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین موارد گرفته تا ریزترین جزئیات. لیست را کامل در نظر بگیرید و با کمک هم شروع به اولویت‌بندی کنید. چه چیزهایی برای شما مهم هستند و اصرار به اجرای آنها دارید؟ چه مواردی در درجه کمتری از اهمیت قرار دارند؟ چه چیزهایی را می‌توانید حذف کنید تا در هزینه صرفه‌جویی کرده باشید؟

نکته مهم این است که زوج باید سر این لیست با هم به توافق برسند و همفکر باشند. در نهایت، باید مواردی در لیست باقی بمانند که برای شما بیشترین ضرورت و اهمیت را دارند. سعی کنید موارد را به ترتیب اهمیتشان زیر هم بنویسید. حالا برگردیم سر مسئله رزرو باغ تالار. برای رزرو یک باغ تالار ارزان در تهران می‌توانید نکاتی را در نظر بگیرید. در ادامه به مهم‌ترین این نکات اشاره می‌کنیم.

انتخاب بین روزهای هفته

معمولا روزهای پنج‌شنبه و جمعه در ایران، روزهای پرطرفداری برای برگزاری عروسی هستند. اکثر افراد شاغل در این روزهای آخر هفته تعطیل هستند و برگزاری میهمانی و عروسی و هر فعالیت تفریحی دیگری در این روزها محبوب است.

بنابراین قیمت رزرو باغ تالار در این روزها بیشتر است. اما شما می‌توانید سخت‌گیری در این مورد را کنار گذاشته و با رزرو روز دیگری از هفته، در هزینه خود صرفه‌جویی کنید. قطعا کسانی که شما دعوت کرده‌اید در روزهای دیگر هم می‌توانند بیایند و پیوندتان را تبریک بگویند، حتی اگر لازم باشد مرخصی بگیرند. بنابراین نگران این مسئله نباشید.

برگزاری مراسم عروسی در روز یکشنبه یا چهارشنبه هم می‌تواند همانقدر برای شما خاطره‌انگیز و دوست‌داشتنی باشد. قانونی وجود ندارد که عروسی حتما در آخر هفته برگزار شود، پس می‌توانید با سخت‌گیری کمتر یک باغ تالار ارزان در تهران رزرو کنید.

در نظر گرفتن منو و خدمات باغ تالار

بعد از پسندیدن مکان، اولین کاری که لازم است انجام دهید در نظر گرفتن منو و خدمات باغ تالار است. آیا قیمت‌های منو با بودجه شما همخوانی دارد؟ امکانش وجود دارد که با انتخاب بین آپشن‌های پذیرایی و نوع شام از هزینه‌ها بکاهید؟ واقعا نیاز است که چندین نوع شام سرو کنید یا با دو نوع هم می‌شود یک شب خوش و به یاد ماندنی ساخت؟

باغ تالارها معمولا خدمات گوناگونی ارائه می‌دهند. از خدمات معمولی گرفته تا خدمات ویژه. پیش از رزرو باغ تالار لازم است که تمامی این موارد را خوب بسنجید، هزینه‌ها را محاسبه کنید، و بر اساس بودجه و اولویت‌هایتان انتخاب کنید. دقت کنید که برنامه‌ریزی برای عروسی کوچک و کم‌هزینه نه‌تنها به معنای افت کیفیت نیست، بلکه می‌تواند لذت و کیفیت بیشتری به مجلس شما ببخشد.

حذف ریخت و پاش‌های اضافه 

اینجا هم اولویت‌بندی علایق و خواست‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. آیا واقعا تمامی خدماتی را که باغ تالار ارائه می‌دهد را نیاز دارید؟ سعی کنید از بین خدمات آن‌هایی را که برایتان اهمیت بیشتری دارند انتخاب کنید. شاید واقعا حذف کردن دسر، آتلیه عکس باغ تالار یا تزئینات جزئی‌تر صدمه‌ای به مراسم عروسی شما نزند و از کیفیتش کم نکند! خیلی از این موارد آنطور که شما در ابتدا فکر می‌کنید حیاتی و واجب نیستند و اصلا شاید خیلی هم مورد توجه کسی قرار نگیرند.

برای یادگیر نکات گل‌آرایی بله‌برون می‌توانید این مطلب را بخوانید.

استفاده از مشاوره کارشناسان در باغ تالار

باغ تالارهای خوب و سابقه‌دار معمولا از کادر مجرب و حرفه‌ای بهره‌مند هستند. یکی از راه‌های عاقلانه و مفید قبل از برگزاری مراسم عروسی این است که با این کارشناسان مشورت کنید. آنها می‌توانند با توجه به اولویت‌ها و بودجه شما بهترین امکانات را به شما معرفی کرده و در اختیارتان بگذارند. راه‌های صرفه‌جویی در هزینه را برایتان روشن کنند و به عنوان فردی باتجربه که جشن‌های بیشماری را برگزار کرده‌اند، به شما کمک کنند. بنابراین پیش از رزرو باغ تالار از مشاوره این کارکنان حتما استفاده کنید تا بتوانید با هزینه بهینه و مقرون به صرفه جشنی درخور و شایسته داشته باشید.

سخن آخر

مواردی که به آنها اشاره کردیم می‌توانند به شما در برگزاری مراسم عروسی با هزینه مقرون به صرفه کمک کنند. دقت کنید که رزرو باغ تالار ارزان در تهران اصلا به این معنی نیست که جشن شما بی‌کیفیت و بد برگزار شود. شما می‌توانید با برنامه‌ریزی دقیق و مهم‌تر از آن با استفاده از خدمات باغ تالارهای معتبر و منصف، جشنی شایسته و خاطره‌انگیز داشته باشید.

باغ تالار میرزایی با سابقه طولانی، بهره‌مندی از کادری مجرب و ارائه قیمت‌های معقول و منصفانه تلاش دارد تا شبی بی‌نظیر را به شما عزیزان هدیه دهد.

گروه باغ تالار میرزایی در گمدره با دارا بودن 6 هزار متر مربع فضا و داشتن درختان کهنسال، به ویژه بید مجنون، و برکه آب زیبا در وسط محوطه چمن یکی از خاص‌ترین فضاها را برای شما فراهم کرده است.

هدف مجموعه باغ تالار میرزایی ارائه کیفیت بالا برای اجرای بی نقص مراسم شما می باشد . جهت رسیدن به این هدف ، تمامی خدمات ما به صورت اختصاصی و منحصر به فرد برای شما انجام می پذیرد . تیم دیزاین و دکوراسیون ، تمام فضاها را هماهنگ با سبک و تم درخواستی شما طراحی و چیدمان میکند. بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه در اختیار سرآشپز اختصاصی و تیم تشریفات باغ تالار قرار میگیرد تا با سلایق و ذائقه مورد پسندتان از میهمانان شما به بهترین نحو ممکن پذیرایی نمایند. مجموعه باغ تالار میرزایی با استفاده از متخصصین و آموزش های مکرر پرسنل خود در تلاش است تا تمامی جزئیات یک مراسم  به بهترین صورت انجام پذیرد.