بسیاری از افراد به ویژه کسانی که تعداد محدودی دارند و می خواهند مراسم عروسی خود را کنار یکدیگر برگزار نمایند به دنبال باغ تالار مختلط هستند. در این باغ تالار مردان و زنان در کنار یکدیگر خواهند بود و در تمامی مراسم عروسی حس خوبی را تجربه خواهند کرد. با توجه به این مسئله که رعایت قوانین و استانداردها در این زمینه اهمیت زیادی دارد و افراد باید به برخی از امو پایبند باشند، شما باید در زمان انتخاب باغ تالار در گرمدره تمامی جوانب را در نظر بگیرید.

باغ تالار مختلط

خدمات باغ تالار مختلط

یکی از مهمترین سوالاتی که در زمان اجاره باغ تالار مختلط پرسیده می شود در این باره است که این باغ تالار چه خدماتی را ارائه می دهد. بهتر است بدانید خدمات این باغ تالار همانند تمامی باغ تالارهای دیگر است و تلاش می شود که مراسم با بالاترین کیفیت برای افراد برگزار شود. از جمله مواردی که در خدمات تالارهای مختلط وجود دارد خدمات پذیرایی است. پکیج هایی که برای پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته می شوند متنوع هستند و شما باید با توجه به بودجه خود یکی از آنها را انتخاب نمایید. بهتر است بدانید پذیرایی در تالار بسیار مهم است و شما باید وسواس زیادی در این مسئله داشته باشید.

یکی دیگر از مواردی که در دسته خدمات تالارها قرار می گیرد خدمات دکوراسیون و گل آرایی است امروزه برگزاری مراسم گل ازدواج و عقد بدون گل آرایی زیبا نیست. انرژی مثبت گل بسیار زیاد است و می تواند فضای شما را به یک فضای خاص و دلپذیر تبدیل نماید. بهتر است بدانید در باغ تالارها خدمات عکاسی نیز ارائه می شود و افرادی که قصد برگزاری مراسم در باغ تالار مختلط را دارند می توانند از آن بهره مند شوند.

رزرو باغ تالار مختلط

یکی از مهمترین مواردی که در زمان انتخاب باغ تالار باید به آن توجه داشته باشید موسیقی است. ممکن است شما بخواهید دی جی داشته باشید و یا شاید ترجیح شما خواننده ای است که می خواند. گاهی برخی از افراد ترجیح می دهند که از موسیقی سنتی در مراسم خود استفاده کنند. با توجه به این موارد، شما باید پکیج موسیقی خود را به دقت انتخاب کنید. زیرا این پکیج می تواند بر حس شما و مهمانانتان زمانی که در باغ تالار حضور دارید اثر بگذارد و خاطره شما را به یک خاطره به یاد ماندنی تبدیل می کند.

اجاره باغ تالار مختلط غرب تهران

مسئله دیگری که در زمان اجاره باغ تالار باید به آن توجه کنید دیزاین ماشین عروس است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید ماشین عروس باعث می شود افرادی که در خیابان هستند نیز در مراسم شما حضور پیدا کنند. ماشین عروس با دیزاین مناسب بر احساس دیگران اثر می گذارد و مراسم شما را به یک مراسم خاص و به یاد ماندنی تبدیل می کند. همچنین، مدل ماشین و دیزاینی که در آن به کار می رود باعث می شود فیلم شما خاص شود. بهتر است به این مسئله توجه داشته باشید که شما به یک خودرو کلاسیک علاقه دارید یا خودرو مدرن؟ سپس بر اساس سلیقه و بودجه ای که دارید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

باغ تالار مختلط

باغ تالار مختلط تهران

فیلمبرداری و عکاسی از مواردی دیگری هستند که در پکیج های باغ تالار مختلط تهران قرار دارند. بی شک شما تمایل دارید تصاویر و فیلم های حرفه ای از باغ تالار خود تهیه کنید و در آینده با دیدن آنها حس خوبی را تجربه نمایید. هر چقدر فیلم و عکس شما حرفه ای تر تهیه شود به همان اندازه می توانید حس بهتری داشته باشید. امروزه روش های متعددی برای عکاسی وجود دارند که شما می توانید با توجه به بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

باغ تالار مختلط در تهران

مسئله دیگری که در زمان انتخاب باغ تالار اهمیت زیادی دارد تعداد افرادی است که قرار است در مراسم حضور داشته باشند. شما ابتدا باید مشخص کنید چه تعداد افرادی قرار است در مراسم شما حضور داشته باشند و سپس بهتر است 10 نفر بیشتر از لیست خود در نظر بگیرید و در پایان می توانید باغ تالار مناسبی را انتخاب کنید. باید بدانید اگر تعداد شما محدود است بهتر است به سراغ باغ تالارهای کوچک بروید تا بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی داشته باشید.

اجاره باغ تالار مختلط

اجاره باغ تالار به موارد مختلفی بستگی دارد. مهمترین چیزی که بر قیمت اجاره باغ تالار اثر می گذارد خدماتی است که شما انتخاب می کنید. تقریبا تمامی باغ تالارها همراه با خدمات ویژه به مهمانان عرضه می شوند و در واقع تلاش می شود تا شرایط بسیار مناسبی برای مهمانان در نظر گرفته شود. این خدمات به دو دسته خدمات معمولی و وی آی پی تقسیم بندی می شوند. همانطور که می دانید زمانی که خدمات وی آی پی را انتخاب می کنید باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

تنظیم مراسم عروسی همیشه برای همه عروس و دامادها مهم بوده است. اکثر مردم برای برگزاری مراسم در باغ عروسی مختلط انتخاب می کنند. دلیل این امر این است که وجود مکانی با امکانات بهتر هر روز زوجین را به برگزاری مراسم در باغ تالار مختلط در تهران ترغیب می کند. یکی از مسائلی که با توجه به قوانین جاری با آن دست و پنجه نرم می کنیم، جداسازی تالار عروسی است. شاید برای بسیاری از دختران جوان قابل قبول نباشد که چنین شب زیبایی را دور از برادر، پدر و داماد خود بگذرانند. اما مراقب باشید مراسم در باغ تالار مختلط نباید دور از اتفاقات باشد و می توانید با رعایت آداب و رسوم مراسم را برگزار کنید.

در صورتی که خودتان با این شرایط موافق هستید می توانید مراسم خود را در باغ تالارهایی که عمارت های مجللی از نظر آب و هوا و ساختار در حومه تهران وجود دارد برگزار کنید. این مجموعه ها که می توانند فعالیت های مختلفی از جمله گل آرایی، آتش بازی، عروسی در فضای باز را انجام دهند، به دلیل داشتن محوطه مناسب، موارد زیادی نیز دارند که می تواند مهمانان شما را شگفت زده کند. در نهایت به قدری آن ها و شما لذت خواهید برد که سایر زوج ها باغ تالار مختلط را برای مراسم خود انتخاب می کنند.

هزینه اجاره باغ تالار مختلط در تهران

شهر تهران دارای عمارت های مجلل و باغ های فراوان برای جشن های عروسی با ویژگی های خاص است. به طور کلی هزینه اجاره باغ تالار مختلط با توجه به متراژ و امکانات آن مکان قابل محاسبه است. برخی از باغ های برند مانند باغ تالار میرزایی قیمت بالاتری دارند و برخی دیگر بسته به عمارت مقرون به صرفه هستند و می توانید با مشورت کارشناسان مجموعه باغ تالار میرزایی را انتخاب کنید.

هزینه اجاره باغ تالار مختلط در تهران

چرا باغ تالار روستیک میرزایی را انتخاب کنید؟

  • طراحی دکوراسیون خاص

فضاهای داخلی و خارجی با استفاده از طرح های اروپایی ظاهری روستیک دارند که گرما و سرزندگی طبیعت را به مهمانان خود القا می کند.

  • پرسنل آموزش دیده

کلیه خدمات ما توسط پرسنل آموزش دیده و متخصص مطابق با اصول مهمان نوازی بین المللی ارائه می شود.

  • آشپز خصوصی و حرفه ای

تمام فعالیت های مربوط به پخت و پز و پذیرایی از مهمانان در هر رویداد توسط یک آشپز خصوصی در خود مجموعه انجام می شود.

  • هزینه های معقول و اقتصادی

صرفه جویی در هزینه برگزاری رویدادها یکی از مزیت های باغ سالن حرفه ای است، شما می توانید همه مهمانان خود را دعوت کنید و از نتیجه راضی باشید.

  • پذیرا بودن ظرفیت بالای مهمان

باغ تالار تهران ، دارای دو سالن با طراحی منحصر به فرد است و می تواند میزبان مهمانان بسیاری برای رویدادهای مختلف باشد. با توجه به اینکه این باغ بیش از 6000 متر مربع مساحت دارد، می تواند برای علاقه مندان به فعالیت در فضای باز و محیط زیست کاملا مناسب باشد. علاوه بر این، به لطف منطقه بزرگ، مردم می توانند به راحتی وسایل نقلیه خود را پارک کنند و از این رویداد لذت ببرند.

  • لذت بردن از مناظر رمانتیک

باغ تالار تهران محیطی با فضای سبز بی نظیری است که می تواند آرامشی بی نظیر را به مردم منتقل کند و زیبایی متفاوتی را به مراسم آن ها ببخشد. در واقع این باغ می تواند هم در روز و هم در شب مناظر بسیار زیبایی داشته باشد و بهترین مکان ها را برای عکس و فیلم در اختیار مردم قرار دهد.

  • جدیدترین طرح ها و تزیینات عروسی

یکی از مهم ترین عواملی که می تواند یک رویداد را برای سالیان دراز در ذهن مردم نگه دارد، طراحی باغ تالار برای عقد است. باغ تالار میرزایی با بهره گیری از تیم های متخصص از به روزترین طرح ها استفاده می کند. می توان گفت استفاده از طرح روستیک در طراحی این باغ نشیمن که به عنوان سبک دکوراسیون مدرن توجه افراد را به خود جلب می کند و به باغ نشیمن روستیک معروف است.

به لطف فضای وسیعی که در این باغ نشیمن به مردم و مهمانان ارائه می شود، می توان از تزئینات و طرح های مختلف برای فعالیت های مختلف استفاده کرد و همین امر باعث شده است که مشتریان بیشترین رضایت ممکن را از این خدمات باغچه کسب کنند.

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد باغ تالار مختلط در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید خدمات گسترده ای در این باغ تالارها به مهمانان ارائه می شوند و شما می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود بهترین خدمات را انتخاب کنید. همچنین، باید بدانید تعداد نفراتی که قرار است در این مراسم با شما حضور داشته باشند بسیار مهم است. باغ تالار کوچک برای کسانی که نفرات محدودی دارند و می خواهند یک شب خاص و لذت بخش را برای خود رقم بزنند. اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

  • داشتن ماهرترین نیروهای متخصص

کلیه پرسنل باغ تالار میرزایی از دانش و تجربه بالایی برخوردار بوده و پس از گذراندن دوره های آموزشی در خدمت میهمانان می باشند. در این باغ که تمامی اصول و قواعد بین المللی در آن رعایت شده است، با همراهی با استعدادترین سرآشپزها از مهمانان به بهترین نحو پذیرایی می شود.

شماره تماس: ۰۹۱۲۸۸۸۲۵۶۱

آدرس اینستاگرام باغ تالار میرزایی