مناسبت‌های اینچنینی بهانه‌ای هستند برای ابراز عشق و یادآوری ارزش با هم بودن. خیلی از زوج‌ها دوست دارند تاریخ سالگرد ازدواجشان را جشن بگیرند و خاطرات خوب آن شب به یاد ماندنی را زنده کنند. برخی تا پایان عمر این سالگرد را با هم جشن می‌گیرند و برخی حداقل چند سال ابتدایی زندگی مشترک.

اما در هر صورت، عزیز داشتن و جشن گرفتن چنین تاریخی می‌تواند شور و حالی نو به زندگی زناشویی زوج بدهد و کاری کند ارزش راهی که طی کرده‌اند و زندگی که با هم ساخته‌اند را بیش از پیش بدانند.

ایده‌های مختلفی برای گرفتن جشن سالگرد ازدواج وجود دارد. از برگزاری یک مهمانی بزرگ گرفته تا مهمانی‌های کوچک و حتی یک جشن دو نفره در خانه یا رستوران. در این نوشته قصد داریم درباره این جشن صحبت کنیم و بهترین ایده‌ها را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم در آستانه این مناسبت قرار دارید تا پایان این نوشته با ما همراه باشید تا شما را با بهترین باغ تالار در گرمدره آشنا کنیم.

جشن سالگرد ازدواج

جشن سالگرد ازدواج را چطور برگزار کنیم؟

همانطور که گفتیم برگزاری این جشن کاملا سلیقه‌ای است و انواع مختلفی دارد. خیلی‌ها ترجیح می‌دهند این جشن را مثل عروسی بزرگ و مجلل برگزار کنند و خیلی‌ها هم با یک جشن کوچک رمانتیک حس بهتری دارند. در اینجا سعی می‌کنیم تمامی این ایده‌ها و راه‌ها را مرور کنیم.

برگزاری جشن در تالار یا باغ تالار

شاید جالب باشد که بدانید خیلی از زوج‌ها برای برگزاری جشن سالگرد ازدواجشان باز هم به سراغ تالار با باغ تالار می‌روند. این زوج‌ها دوست دارند جشن سالگرد شکوه و زیبایی جشن عروسیشان را داشته باشد و آن را یادآوری کند، حداقل در سال‌های ابتدایی زندگی زناشویی.

اجاره تالار یا باغ تالار می‌تواند گزینه خوبی برای این زوج‌ها باشد. به خصوص باغ تالار به خاطر فضای  سبز و صمیمیت بیشتری که دارد برای برگزاری این جشن فوق‌العاده است. باغ تالارها همچنین امکان برگزاری جشن‌های جمع و جورتر و کم جمعیت‌تر را دارند.

لازم نیست حتما از همه خدمات باغ تالار استفاده کنید و مجلسی لوکس و گرانقیمت به پا کنید. می‌توانید از بین این خدمات انتخاب کرده و مجلس را کمی ساده‌تر برگزار کنید.

برگزاری جشن در خانه

یک راه دیگر برای برگزاری جشن سالگرد ازدواج، تدارک یک مهمانی خودمانی و کوچک در خانه است. بهترین مکان برای برگزاری جشن تولد و سالگرد و غیره، لزوما سالنی بیرون از خانه نیست. زوج‌ها می‌توانند این میهمانی را با دعوت از دوستان و اطرافیان نزدیک، یا خانواده‌هایشان در خانه برگزار کنند و شب شیرینی برای خود و بقیه بسازند.

می‌توانید برای تدارک شام و پذیرایی و دیگر جزئیات خوتان اقدام کنید یا از طریق مراکز تشریفات جشن اقدام کنید.

جشن دونفره

اگر شرایط اقتصادی یا حال و حوصله برگزاری جشن‌ و میهمانی همگانی را نداشتید، یک جشن دونفره هم می‌تواند روز سالگرد ازدواج شما را زیبا کند. چه بسا احساس رمانتیک‌تری هم در این جشن‌های دونفره جاری باشد. بنابراین خودتان را درگیر تشریفات سخت نکنید. مهم یادآوری خاطرات و ابراز علاقه است.

شما می‌توانید یک جشن دونفره زیبا در خانه، هتل یا رستوران برگزار کنید. درست کردن یک شام دونفره خوشمزه، به خوشمزگی شام عروسی و تماشای فیلم در خانه می‌تواند برای شما یک شب به یاد ماندنی بسازد. همچنین می‌توانید برای تنوع بیشتر اتاقی در یک هتل لوکس رزرو کنید و این شب خاص را در جایی غیر از منزل با هم بگذرانید. همچنین می‌توانید با رزرو میزی در یک رستوران زیبا و خوردن شام دونفره این شب خاطره‌انگیز را با هم بگذرانید.

یک سفر هیجان‌انگیز

یک ایده خوب دیگر برای جشن سالگرد ازدواج رفتن به سفری یک یا دو روزه است. لازم نیست مسیر طولانی را سفر کنید. شما می‌توانید مقاصد نزدیک‌تر را برای سفر انتخاب کنید. همچنین ایده کمپ در طبیعت و نواحی سرسبز هم می‌تواند ایده جذاب و هیجان‌انگیزی باشد. هر چیزی که بتواند شما را از روزمرگی زندگی زناشویی درآورد و امکان تجربه‌ای نو به شما دو نفر دهد، می‌تواند ایده خوبی برای سالگرد ازدواج باشد. برگزاری سالگرد ازدواج در دل طبیعت و زیر نور ماه می‌تواند تجربه‌ای رویایی و فراموش‌نشدنی برایتان رقم بزند.

فرستادن هدیه به محل کار همسر

یک حرکت غافلگیرکننده در روز سالگرد ازدواج می‌تواند فرستادن هدیه‌ای به محل کار همسرتان باشد. شما می‌توانید خوراکی خوشمزه همسرتان را تهیه کنید یا حتی کیک یا شیرینی خوشمزه‌ای بگیرید و به محل کار همسرتان بفرستید و با این کار او را سورپرایز و ذوق‌زده کنید. غافلگیر کردن در چنین مناسبت‌هایی می‌تواند تکنیک خوبی برای خوشحال کردن همسر باشد.

تکرار اولین تجربه‌ها

بازسازی اولین‌ها همیشه یک راه خیلی اثرگذار و قوی برای احیای خاطرات و احساسات است. این کار در روز سالگرد ازدواج هم می‌تواند بسیار کارآمد باشد. تکرار اولین تجربه‌ها شما را یاد بهترین خاطرات دونفره‌تان می‌اندازد و احساساتتان را برمی‌انگیزد. به پشت سر خود نگاه می‌کنید و راهی که طی کرده‌اید را می‌بینید و قدر هم را بیشتر می‌دانید.

اولین کافه‌ای که با هم رفتید، اولین غذایی که با هم خوردید، اولین فیلمی که با هم دیدید، اولین جایی که یکدیگر را بوسیدید… بازسازی همه اینها می‌تواند جشن سالگرد ازدواج شما را بسازد و قلب‌هایتان را به هم نزدیک کند.

ساخت یک موزیک‌ویدیو از لحظات دونفره

یک کار جالب و قشنگ برای روز سالگرد ازدواج ساختن یک کلیپ کوتاه از لحظات دونفره‌تان است. شما می‌توانید از عکس‌ها و فیلم‌های دونفره خود استفاده کنید و با استفاده از برنامه‌های ساده تدوین و ویرایش، یک کلیپ زیبا با گوشی بسازید و آن را در صفحه خود در شبکه اجتماعی بگذارید و همسرتان را تگ کنید. یا اینکه صرفا کلیپ را به صورت شخصی برای همسرتان بفرستید.

دیدن تک تک لحظات زیبا و عاشقانه که مثل یک فیلم از جلوی چشم‌های شما رد می‌شوند بسیار خوشایند و دوست‌ داشتنی است. مطمئنا همسر شما هم از دیدنش لذت می‌برد.

ایده‌هایی که در این نوشته به آنها اشاره کردیم می‌توانند راه‌های خوبی برای جشن گرفتن این مناسبت باشند. یک جشن بزرگ و مجلل هم زیبا است اما اگر شرایطش را نداشتید سعی کنید سخت نگیرید و به هر طریقی که می‌توانید این روز را برای خود و همسرتان زیبا و عاشقانه و خاطره‌انگیز کنید. برگزاری جشن سالگرد ازدواج می‌تواند شما را بیش از پیش به هم نزدیک کند، پس سعی کنید هیچوقت این مناسبت را فراموش نکنید.

شماره تماس: ۰۹۱۲۸۸۸۲۵۶۱

آدرس اینستاگرام باغ تالار میرزایی