برخلاف گذشته که افراد برای برگزاری مراسم‌هایی همچون عقد، عروسی و … از فضای کوچه‌ها و حیاط و … استفاده می‌کردند امروزه ناچار هستند که برای رفاه حال بیشتر مهمانان از تالارها و باغ تالارها استفاده کنند. در حقیقت باغ تالارها می‌توانند علاوه بر تأمین رفاه و آسایش مهمانان به برگزار منظم‌تر و شکیل‌تر مراسمات نیز کمک کنند. استقبال ویژه مردم از تالارها باعث شده است که امروزه تعداد تالارها و باغ تالارها بسیار زیاد شود و انتخاب برای افراد مشکل‌تر گردد. در ادامه مطلب به خصوصیات و ویژگی‌های بهترین باغ تالار لوکس پرداخته خواهد شد.

خصوصیات و ویژگی‌های بهترین باغ تالار

بهترین باغ تالار باید چه خصوصیات و ویژگی‌هایی داشته باشد؟

مراسم عقد و عروسی از مهم‌ترین روزهای تاریخ زندگی هر فردی به شمار می‌روند به همین دلیل همه افراد تمایل دارند که این مراسم با نظم، شکوه و هیجان بی‌نظیری برگزار شود به همین دلیل انتخاب باغ تالار می‌تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. در حقیقت یک باغ تالار باید از امکانات و ویژگی‌هایی برخوردار باشد که علاوه بر رضایت میزبان رضایت کامل مهمانان نیز جلب شود. از جمله مهم‌ترین خصوصیات و ویژگی‌های بهترین باغ تالار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

موقعیت جغرافیایی مناسب

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های یک باغ تالار خوب داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب است. در حقیقت باغ تالار باید در محلی قرار داشته باشد که همه مهمانان بتوانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند و با چالشی مواجه نشوند. به عنوان مثال انتخابباغ تالار در گرمدره با توجه به فاصله 25 کیلومتری تا تهران و همچنین داشتن شرایط آب و هوایی مناسب می‌تواند گزینه مناسبی برای ساکنین تهران و کرج باشد.

میزان ظرفیت باغ تالار

یکی دیگر از فاکتورها و ویژگی‌هایی که در زمان انتخاب باغ تالار باید به آن توجه داشت میزان ظرفیت آن است. افراد قبل از انتخاب تالار باید ابتدا تعداد مهمانان خود را مشخص کنند و سپس اقدام به عقد قرارداد با باغ تالار نمایند. اگرچه باغ تالارها معمولاً ظرفیت بالایی دارند اما پذیرایی از مهمانان شرایط ویژه‌ای دارد و لازم است که به ظرفیت تالار توجه شود.

خصوصیات بهترین باغ تالار

داشتن پارکینگ

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب تالار و باغ تالار وجود پارکینگ است. معمولاً ماشین از جمله دارایی‌های ارزشمند و کاربردی افراد به شمار می‌رود و افرادی که به عنوان مهمان وارد یک مراسم می‌شوند نیاز دارند که از یک پارکینگ مطمئن استفاده کنند و ماشین و لوازم خودشان را در آن قرار بدهند و تقریباً هیچ مهمانی تمایلی ندارد با لباس مهمانی به دنبال جای پارک برای خودروی خود بگردد بنابراین یک تالار هرچقدر هم که امکانات لوکس و چشم‌انداز بی‌نظیری داشته باشد در صورت عدم داشتن پارکینگ نمی‌تواند گزینه مناسبی برای برگزاری مراسم باشد.

تهویه و سیستم گرمایشی و سرمایشی تالار

برگزاری مراسم عروسی در محیطی که از تهویه مناسب برخوردار نباشد و مهمانان در فصول مختلف سال احساس راحتی نداشته باشند نمی‌تواند باعث خلق لحظات زیبا و خاطرات ماندگار شود. در حقیقت داشتن تهویه مناسب برای سالن‌های تئاتر اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که معمولاً در مراسم‌های مختلف عروسی تعداد بسیار زیادی مهمان دور هم جمع می‌شوند و اگر تهویه مناسبی وجود نداشته باشد موجب آزار و اذیت مهمانان خواهد شد. همچنین در فصول سرد سال تالار باید از سیستم گرمایشی و در فصول گرم سال باید از سیستم‌های گرمایشی مناسبی برخوردار باشد و دمای تالار همواره در حالت متعادلی قرار داشته باشد تا رضایت کامل مهمانان حاصل شود.

امکانات و خدمات باغ تالار

از دیگر خصوصیات و ویژگی‌های بهترین باغ تالار می‌توان به امکانات و خدمات آن اشاره کرد. همان‌طور که گفته شد باشکوه برگزار شدن مراسم عروسی خواسته قلبی بسیاری از افراد در این روز خاص است و هرچه باغ تالارها از امکانات و تجهیزات مناسب‌تری برخوردار باشند می‌توانند نقش پررنگ‌تری در برگزاری شیک مجالس داشته باشند. سفره عقد، نورپردازی خاص، فرش قرمز عروس و داماد، پخش موسیقی و اجرای موسیقی‌های زنده، گل‌آرایی تالار، سرویس‌های بهداشتی مناسب، دسترسی به تاکسی برای مهمانان، خدمات بانکی، فروشگاه، آسانسور و … از جمله مهم‌ترین امکاناتی هستند که باید در تالارها وجود داشته باشند.

کیفیت غذا و منوهای متنوع

پذیرایی یکی از مهم‌ترین بخش‌های مراسم عروسی به شمار می‌رود و با توجه به آنکه تعداد مهمانان زیاد خواهد بود می‌تواند چالش‌های متعددی برای میزبان به همراه داشته باشد. بالا بودن کیفیت غذا و همچنین ارائه منوهای غذایی مختلف و امکان استفاده از شیوه‌های مختلف پذیرایی از جمله ویژگی‌هایی است که باید در زمان انتخاب باغ تالار به آن توجه داشت. معمولاً باغ تالارها از سه شیوه پذیرایی تک پرس، دیس پرس و سلف سرویس استفاده می‌کنند و حتماً باید توجه داشت که کیفیت غذا، دسر، سالاد و … مناسب است.

خصوصیات و ویژگی‌های بهترین باغ تالار

ارائه خدمات ویژه

مراسم عروسی فقط موسیقی، رقص، پذیرایی و … نیست و پارامترهای مهم دیگری دارد که حتماً باید به آن توجه شود تا مراسم به بهترین شکل ممکن برگزار شود. تالارهایی که خدمات مختلفی همچون گل‌آرایی ماشین عروس، اجاره ماشین عروس، فیلم‌برداری مراسم، آرایش و میکاپ و … را به مشتریان خود ارائه کنند می‌توانند کمک بسیار زیادی به اجرای منظم و سر وقت مراسم بکنند.

وجود فضای مسقف و سرسبز

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های باغ تالارها داشتن همزمان فضای مسقف و فضای طبیعی و سرسبز است به همین دلیل برگزاری مراسم در باغ تالارها می‌تواند مزایای متعددی نسبت به برگزاری مراسم در تالارها داشته باشد. سالن‌های پذیرایی باغ تالار و همچنین فضای سرسبز آن باید به‌گونه‌ای باشد که مهمانان بتوانند به‌خوبی از مراسم لذت ببرند. در حقیقت باغ تالارهای بزرگ باید از نورپردازی و امکانات ویژه‌ای برخوردار باشند تا مهمانان بتوانند از فضای باغ نهایت لذت و استفاده را ببرند.

وجود تیم‌های خدماتی حرفه‌ای

پذیرایی و مدیریت مهمانان در مراسم‌هایی همچون عروسی کار بسیار سختی است چرا که تعداد مهمانان بسیار زیاد خواهد بود. از جمله مهم‌ترین خصوصیات و ویژگی‌های بهترین باغ تالار داشتن تیم‌های خدماتی حرفه‌ای است که بتوانند در زمان پذیرایی و برگزاری مراسم به بهترین شکل ممکن به مهمانان خدمات‌رسانی بکنند. همچنین تعداد نیروهای خدماتی باید متناسب با تعداد مهمانان انتخاب شود تا به راحتی بتوانند نیاز مهمانان را برطرف کنند.

  • علاوه بر موارد ذکر شده ویژگی‌ها و خصوصیات دیگری در باغ تالارها وجود دارند که باید به آنها توجه ویژه‌ای شود که مهم‌ترین آنها شامل مواردی همچون نظافت و تمیزی تالار، داشتن اتاق‌های پرو برای مهمانان، نوع میز و صندلی‌های مهمانان و عروس و داماد، داشتن قیمت مناسب و … هستند.

خصوصیات و ویژگی‌های بهترین باغ تالار

با ویژگی باغ تالار روستیک آشنا شوید

عروسی به سبک روستیک در سال‌های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است و در زمان برگزاری مراسم به این شیوه از انواع المان‌های طبیعی استفاده می‌شود. این سبک از عروسی می‌تواند برای افرادی که طرفدار محیط‌زیست و دوستدار طبیعت و زیبایی‌های آن هستند جذابیت بالایی داشته باشد. در این سبک عروسی از هرگونه تجملات و دیزاین‌های غیرواقعی پرهیز می‌شود و تمامی طراحی‌ها بر مبانی بکر بودن و دست‌نخوردگی خواهد بود. مراسم عروسی به سبک روستیک در باغ‌هایی با فضای باز و وسیع انجام می‌شود و با استفاده از چوب، کنف، فانوس، نورپردازی‌های خاص و … لحظات زیبایی را خلق می‌کند.

جمع‌بندی نهایی

امروزه تقریباً تمامی افراد برای آنکه بتوانند لحظات زیبای و ماندگاری ثبت کنند و رفاه مهمانان خود را تأمین کنند مراسم عروسی خود را در تالارها و باغ تالارها برگزار می‌کنند. انتخاب یک تالار و باغ تالار مناسب نیازمند توجه به فاکتورها و خصوصیات مختلفی است. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین باغ تالار می‌توان به داشتن پارکینگ، دسترسی راحت، امکانات و تجهیزات خدماتی مناسب، بهداشت و نظافت مناسب، پذیرایی مناسب، ظرفیت مناسب، کیفیت غذای خوب و … اشاره کرد.

گروه باغ تالار میرزایی در گمدره با دارا بودن 6 هزار متر مربع فضا و داشتن درختان کهنسال، به ویژه بید مجنون، و برکه آب زیبا در وسط محوطه چمن یکی از خاص‌ترین فضاها را برای شما فراهم کرده است.

هدف مجموعه باغ تالار میرزایی ارائه کیفیت بالا برای اجرای بی نقص مراسم شما می باشد . جهت رسیدن به این هدف ، تمامی خدمات ما به صورت اختصاصی و منحصر به فرد برای شما انجام می پذیرد . تیم دیزاین و دکوراسیون ، تمام فضاها را هماهنگ با سبک و تم درخواستی شما طراحی و چیدمان میکند. بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه در اختیار سرآشپز اختصاصی و تیم تشریفات باغ تالار قرار میگیرد تا با سلایق و ذائقه مورد پسندتان از میهمانان شما به بهترین نحو ممکن پذیرایی نمایند. مجموعه باغ تالار میرزایی با استفاده از متخصصین و آموزش های مکرر پرسنل خود در تلاش است تا تمامی جزئیات یک مراسم  به بهترین صورت انجام پذیرد.