این روزها مراسم عکاسی فرمالیته خیلی باب شده است. در ادامه میرزایی گاردن؛ بهترین باغ تالار در گرمدره به شما اطلاعاتی در زمینه بهترین عکاسی فرمالیته خواهد داد. این مراسم که معمولا پیش از مراسم عروسی انجام می گیرد، فرصتی است برای زوج که یک سری عکس و فیلم زیبا و عاشقانه در ژست های مختلف بگیرند. فرمالیته هم تنوع زیادی به عکس های عروس و داماد می دهد و هم کمک می کند استرس پیش از مراسم آنها تا حد زیادی کاهش یابد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از بهترین لوکیشن فرمالیته عروسی به صفحه آن مراجعه کنید.

در واقع در این مراسم زوج ها می توانند انواع ژست عاشقانه و حرکت و لبخند و راحت بودن را تمرین کنند. برخی از زوج ها با همان لباس عروسی برای عکسبرداری فرمالیته حاضر می شوند، اما بیشتر زوج ها ترجیح می دهند این روز را با لباس و تیپ متفاوتی عکس بگیرند.

از آنجایی که استرس شدید و دغدغه های بیشمار روز عروسی در مراسم فرمالیته وجود ندارد، زوج ها در این مراسم خیلی راحت ترند و ایده های فراوانی برای گرفتن عکس های زیبای عاشقانه وجود دارد. این عکسبرداری می تواند در لوکیشنی متفاوت و فصلی متفاوت انجام بگیرد. در این نوشته قصد داریم ایده هایی جذاب برای عکاسی فرمالیته عروسی را به شما معرفی کنیم.

ایده برای عکاسی فرمالیته عروسی

عکاسی در طبیعت

زیبایی و شکوه و سِحر طبیعت را در هیچ مکان دیگری نمی شود یافت. بنابراین طبیعت می تواند بهترین لوکیشن برای عکسبرداری فرمالیته باشد. شما می توانید هر نوع طبیعتی را بیشتر می پسندید انتخاب کنید. جنگل، دریا، دشت، گلزار، برکه و…

سرسبزی درختان انبوه جنگل به عنوان پس زمینه، خاصیتی رمزآلود و مسحورکننده به عکس های شما می بخشد. دشت گل ها رنگی از طراوت و شادابی را به عکس های شما می پاشد و دریا و ساحل افقی از جاودانگی بی نهایت را در برابر پیوند عاشقانه شما می گشاید.

اگر به هر دلیلی امکان رفتن به مناطق طبیعی را نداشتید سعی کنید محیطی سرسبز را برای عکاسی فرمالیته خود انتخاب کنید.

ژست های رمانتیک می توانند به خوبی عمق عشق و احساس شما به یکدیگر را نشان دهند. تماشای این عکس ها هم برای شما و هم برای دیگران بسیار خوشایند و دوست داشتنی است. بنابراین ژست های عاشقانه از اهمیت زیادی برای عکسبرداری روز فرمالیته برخوردارند.

اگر در ژست گرفتن ناوارد بودید حتما از عکاس بخواهید که شما را راهنمایی کند. از انواع ژست های عاشقانه که معمولا در عکسبرداری فرمالیته استفاده می شوند و تصاویر زیبایی خلق می کنند، می شود به این موارد اشاره کرد:

ژست زوجی که روبروی هم ایستاده اند و نگاهی عاشقانه رد و بدل می کنند.
ژست عاشقانه با چشمان بسته.
ژست نشسته کنار دریا و برکه، یا تکیه داده به درخت.
ژست بوسیدن پیشانی یا دست همسر.
ژست رقص.
ژست راه رفتن دست در دست.
ژست با خنده های شاد و هیجان زده.
و…

عکاسی با ژست رمانتیک

عکاسی بر اساس سناریو

داستان سرایی می تواند عکس های شما را چند برابر جذاب کند. به خصوص که با داستانی عاشقانه روبروییم. می توانید ایده یک داستان عاشقانه را برای عکاسی فرمالیته عروسی بنویسید. یا لحظات عاشقانه خود را به قالب تصویر درآورید. به زیباترین لحظاتی که با پارتنر خود داشته اید بیندیشید و به عکاس ایده بدهید تا آنها را ثبت کند.

عکاسی با نمایش حلقه ها

سعی کنید حتما در یکی دو تا از عکس ها حلقه های خود را به نمایش بگذارید. ژستی بگیرید که در آن ست حلقه شما دیده شود. ژست های دست در دست یا نوازش می توانند شما را به این هدف برسانند.

عکاسی با یک وسیله نقلیه جالب

این ایده می تواند خیلی جالب و دوست داشتنی باشد. شما می توانید سوار بر یک دوچرخه مشترک و با ژست های شاد و عاشقانه عکس بیندازید. بعضی از زوج ها حتی موتور را با ژست های هیجان زده و پر انرژی دوست دارند. برخی دیگر قایق را در فضای آرام و رمانتیک یک دریاچه در کنار قوها ترجیح می دهند.

عکاسی روی تاب

نشسته روی تاب با نگاهی عاشقانه و لبخندی به لب، خاصیتی صمیمی و راحت و شیرین به عکس های شما می بخشد. تابی با طناب های زیبا و گل آرایی شده را در نظر بگیرید با پس زمینه ای طبیعی و خاص. این می تواند یک ایده دوست داشتنی برای عکاسی فرمالیته عروسی باشد.

عکاسی فرمالیته در کویر

عکاسی با ریسه و چراغ

ریسه های نورانی می توانند عکس های عاشقانه را بسیار رمانتیک و درخشان کنند. پرتو چراغ ها هاله نور کمرنگ و عاشقانه ای به فضای عکس می بخشد. همچنین می توانید با استفاده از یک استند در پس زمینه که با ریسه های نورانی تزئین شده، عکس های خیلی زیبایی بگیرید.

عکاسی با شمع

شاید اولین چیزی که با تصور یک فضای رمانتیک به ذهن هر کسی برسد، شمع باشد. نور لرزان و کوچک شمع ها زیبایی شگفت انگیزی دارند که با هیچ چیز قابل مقایسه نیست. شما می توانید در دایره ای میان شمع‌ ها با ژست های نشستۀ عاشقانه و نوازش های رمانتیک عکس های فوق العاده زیبایی داشته باشید.

عکاسی در پاییز یا زمستان

معمولا زوج ها ترجیح می دهند به خاطر سهولت بیشتر، مراسم عروسی خود را در فصل های بهار یا تابستان برگزار کنند. اما شما می توانید عکاسی فرمالیته عروسی را برای تنوع بیشتر در فصلی متفاوت انجام دهید. از طرفی زیبایی های خاص پاییز و زمستان بر کسی پوشیده نیست.

گرفتن عکس میان برگ های رنگارنگ پاییزی، یا در جنگلی خیس و باران زده می تواند کیفیت منحصر به فردی به قاب های عاشقانه شما ببخشد.

همچنین زمین های برفی زمستان و درختان پوشیده از برف عکس های شما را بسیار جذاب و خاص می کنند. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که برای لباس فرمالیته عروس در این فصل ها، انتخابی مناسب داشته باشید.

ایده هایی که در این نوشته به شما معرفی کردیم می توانند ایده های خوب و جالبی برای عکاسی فرمالیته عروسی باشند. یادتان باشد که هرچه راحت تر و طبیعی تر باشید، عکس های شما دلنشین تر و جذاب تر می شود. آلبوم عکس های فرمالیته می تواند تا همیشه برای شما خاطره ای فراموش نشدنی و یگانه از روزهای اول عاشقی را تداعی کند.

آدرس اینستاگرام باغ تالار میرزایی