اجرای مراسم عروسی از جمله خاطره‌انگیزترین لحظات عمر زوج‌ها و همچنین سایر مهمان‌ها به شمار می‌رود و به همین دلیل هرچقدر که باشکوه‌تر برگزار شود می‌تواند جذابیت و هیجان بیشتری داشته باشد. امروزه اکثر افراد مراسم‌های خود را در تالارها و باغ تالارها برگزار می‌کنند و لازم است که از برنامه‌ریزی منظم و مشخصی پیروی کنند تا بتوانند در عین لذت بردن از مراسم رضایت مهمانان را نیز جلب کنند. انتخاب تالار پذیرایی یا باغ تالار در گرمدره می‌تواند چالش و دغدغه مهمی برای افراد مختلف باشد و لازم است که حتماً به فاکتورها و نکات مختلفی توجه شود.

قبل از انتخاب تالار پذیرایی این مطلب را بخوانید

مهم‌ترین معیارهای انتخاب تالار پذیرایی

همانطور که گفته شد انتخاب تالار و باغ تالار می‌تواند یک چالش و دغدغه مهم برای افراد باشد چرا که پذیرایی از مهمانان، انجام مراسم‌های خاص، فیلم‌برداری و عکس‌برداری عروسی و … در آن انجام می‌شود و می‌تواند برای سال‌های طولانی ماندگار شود به همین دلیل لازم است که در هنگام انتخاب به نکات و فاکتورهای مختلفی توجه شود.

سلیقه شخصی و شخصیت افراد

قطعاً هر فردی می‌تواند سلایق و علایق متفاوتی داشته باشد تمایل داشته باشد که مراسم عروسی خود را در یک فضای خاص و ویژه برگزار کند. ممکن است فردی فضای صمیمانه تالارهای پذیرایی را بپسندد در حالی که فرد دیگری تمایل داشته باشد در باغ تالار مراسم خود را برگزار کند. قبل از انتخاب تالار و باغ تالار حتماً باید سلایق و علایق خودشان را مد نظر قرار بدهند و نهایت لذت و هیجان را تجربه کنند.

توجه به بودجه عروسی و قیمت تالارها

هر کدام از تالارها و باغ تالارها به سبب داشتن امکانات متفاوت و ارائه خدمات گوناگون می‌توانند هزینه‌های مختلفی در قبال برگزاری مراسم‌های مختلف درخواست کنند به همین دلیل قبل از انتخاب تالار پذیرایی لازم است که فرد میزان بودجه خود و تمامی هزینه‌های دیگر را مورد ارزیابی قرار بدهد. به صورت کلی لازم است که در زمان انتخاب تالار به کاهش هزینه‌ها توجه ویژه‌ای شود تا در نهایت باعث تحت فشار قرار گرفتن فرد نشود.

توجه به موقعیت جغرافیایی تالار

در زمان انتخاب تالار پذیرایی باید حتماً به موقعیت مکانی آن توجه شود چراکه مهمانان و مدعوین باید بتوانند به راحتی و سادگی و همچنین در زمان مقرر خودشان را به مراسم برسانند. در حقیقت توجه به چالش‌های انتخاب تالار و باغ تالار برای مراسم عقد و عروسی اهمیت بسیار زیادی دارد و لازم است حتماً موقعیت مکانی و جغرافیایی تالار در نظر گرفته شود و مکانی برای برگزاری مراسم انتخاب شود که مشکلی برای رفت‌وآمد و تردد مهمانان ایجاد نشود.

توجه به ظرفیت تالار

افراد قبل از آنکه اقدام به رزرو تالار کنند باید تعداد دقیق مهمانان خودشان را مشخص کنند و سپس بر اساس این تعداد تالار و باغ تالار مناسبی پیدا کنند. چنانچه تعداد مهمانان خیلی کمتر از ظرفیت تالار باشد، مراسم از انرژی و هیجان کافی برخوردار نخواهد بود و اگر تعداد مهمانان بیشتر از ظرفیت تالار باشد نمی‌توانند اوقات خوبی داشته باشند و از مراسم لذت نخواهند برد.

مهم‌ترین معیارهای انتخاب تالار پذیرایی

دکوراسیون و نورپردازی

دکوراسیون و نورپرداز می‌تواند نقش ویژه‌ای در بهتر و جذاب‌تر برگزار شدن مراسم داشته باشد به همین دلیل لازم است که توجه ویژه‌ای به آن شود. هر کدام از تالارها و باغ تالارها می‌توانند از تم‌ها و دیزاین‌های مختلفی استفاده کنند. در حقیقت دیزاین و نورپردازی می‌تواند روح مراسم باشد و در ثبت فیلم و تصاویر عروسی نیز می‌توانند اهمیت بالایی داشته باشند. تالارها و باغ تالارها هر چه دیزاین و نورپردازی بهتری داشته باشند می‌توانند احساس بهتر و زیباتری به مهمانان منتقل کنند.

توجه به امکانات باغ تالار و تالار

در انتخاب تالار پذیرایی لازم است که به امکانات و آپشن‌های آن توجه ویژه‌ای شود. از مهم‌ترین امکانات تالارها می‌توان پارکینگ را عنوان کرد. در حقیقت پارکینگ از مهم‌ترین اولویت‌های انتخاب تالار است چرا که مهمانان نباید دغدغه ماشین و وسایل نقلیه خود را داشته باشند. سیستم تهویه، سیستم گرمایش و سیستم سرمایش نیز از جمله مهم‌ترین امکاناتی هستند که حتماً باید مورد توجه قرار بگیرند.

تعیین تاریخ عروسی

معمولاً تالارها و باغ تالارها از مدت‌ها قبل توسط افراد مختلف رزرو می‌شوند به همین دلیل تعیین تاریخ دقیق عروسی می‌تواند کمک زیادی به انتخاب تالار پذیرایی مورد علاقه افراد بکند. ممکن است تالار و باغ تالار مورد نظر افراد برای تاریخی که در نظر دارند توسط افراد دیگری رزرو شده باشد به همین دلیل لازم است که از مدت‌ها قبل تاریخ دقیق عروسی مشخص شده باشد و با مدیریت تالار برای رزرو آن صحبت کرد. تالارها معمولاً در ایام تعطیل، مناسبت‌های خاص و … زودتر رزرو می‌شوند و باید این نکته را مد نظر داشت.

توجه به کیفیت غذا و پذیرایی تالار

پذیرایی از مهمانان از جمله مهم‌ترین بخش‌های برگزاری مراسم‌های عقد و عروسی است و حتماً در انتخاب تالار پذیرایی باید به منوهای غذایی، تنوع منوها، نحوه پذیرایی و … توجه ویژه‌ای شود. در حقیقت بعد از اتمام مراسم منوی غذایی و نحوه پذیرایی مهم‌ترین المانی است که توسط مهمانان مقایسه می‌شود و حتماً باید قبل از رزرو تالار از کیفیت غذای آن اطمینان حاصل نمود.

خدمات ویژه تالار و باغ تالار

هرچند که تالارها و باغ تالارها محلی برای برگزاری مراسم‌های مختلف هستند اما امروزه بسیاری از این مجموعه‌ها برای رفاه حال بیشتر مشتریان خود و همچنین کاهش استرس و اضطراب عروس و داماد خدمات ویژه‌ای نیز به آنها ارائه می‌کنند. قبل از رزرو و انتخاب تالار پذیرایی لازم است که از تمام خدمات آنها اطلاع پیدا کرد. از جمله مهم‌ترین خدماتی که تالارها می‌توانند بر عهده بگیرند می‌توان به اجرای موسیقی زنده، گل‌آرایی ماشین عروس، اجاره ماشین عروس، فیلم‌برداری و عکاسی عروسی و … اشاره کرد. افرادی که فرصت کمی برای برنامه‌ریزی این موارد داشته باشند می‌توانند از مدیریت تالار تقاضا کرده که برنامه‌ریزی مناسبی داشته تا مراسم به خوبی برگزار شود.

خدمات ویژه تالار و باغ تالار

چرا باید مراسم عروسی در تالار برگزار شود؟

یکی از اصلی‌ترین سؤالاتی که ممکن است بسیاری از افراد در ذهن خود داشته باشند این است که چرا باید مراسم خود را در تالار برگزار کنند. در حقیقت برگزاری چنین مراسماتی در تالار و باغ تالار می‌تواند مزیت‌های متعددی داشته باشد.

  • استفاده از تالار و باغ تالارها محدودیت زمانی نخواهد داشت و افراد می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز مراسم خود را برگزار کنند.
  • هیچ محدودیتی از نظر تعداد مهمانان وجود نخواهد داشت و افراد می‌توانند متناسب با تعداد مهمانان خود اقدام به انتخاب تالار پذیرایی کنند.
  • برگزاری بخش‌های مختلف مراسم مانند پذیرایی، اجرای موسیقی و … توسط تیم‌های حرفه‌ای و کار بلد انجام می‌شود.
  • می‌توان از دکوراسیون و دیزاین‌های مختلف در این مکان‌ها استفاده کرد.
  • افراد می‌توانند با مدیریت صحیح در هزینه‌های مراسم خود صرفه‌جویی کنند.

جمع‌بندی نهایی

برگزاری مراسم عقد و عروسی از مهم‌ترین رویدادهای زندگی هر فردی به شمار می‌رود و به همین دلیل انتخاب تالار پذیرایی برای این منظور می‌تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی که در انتخاب تالار باید به آن توجه داشت می‌توان به مواردی همچون ظرفیت تالار و تعداد مهمانان، نحوه پذیرایی، موقعیت مکانی و جغرافیایی تالار، دکوراسیون و دیزاین تالار، خدمات ویژه تالار، امکانات مختلف باغ تالارها، تاریخ دقیق برگزاری مراسم و همچنین شخصیت و سلایق شخصی افراد اشاره کرد.

گروه باغ تالار میرزایی در گمدره با دارا بودن 6 هزار متر مربع فضا و داشتن درختان کهنسال، به ویژه بید مجنون، و برکه آب زیبا در وسط محوطه چمن یکی از خاص‌ترین فضاها را برای شما فراهم کرده است.

هدف مجموعه باغ تالار میرزایی ارائه کیفیت بالا برای اجرای بی نقص مراسم شما می باشد . جهت رسیدن به این هدف ، تمامی خدمات ما به صورت اختصاصی و منحصر به فرد برای شما انجام می پذیرد.

تیم دیزاین و دکوراسیون ، تمام فضاها را هماهنگ با سبک و تم درخواستی شما طراحی و چیدمان میکند. بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه در اختیار سرآشپز اختصاصی و تیم تشریفات باغ تالار قرار میگیرد تا با سلایق و ذائقه مورد پسندتان از میهمانان شما به بهترین نحو ممکن پذیرایی نمایند. مجموعه باغ تالار میرزایی با استفاده از متخصصین و آموزش های مکرر پرسنل خود در تلاش است تا تمامی جزئیات یک مراسم  به بهترین صورت انجام پذیرد.