از قدیم رسم بوده که عروس و داماد با مرکبی به سوی مراسم جشن خود بروند. در زمان های گذشته معمولا زوج تازه به هم پیوسته سوار بر چهارپایان و با همراهی شور و هلهله جماعتی شاد به مجلس جشن خود راهی می شدند.

آن مرکب عروسی حالا تبدیل شده به ماشین های لوکس یا خاص. البته عده ای هم برای جذابیت بیشتر از کالسکه و حتی هلیکوپتر در این روز تکرارنشدنی استفاده می کنند، اما به هر حال استفاده از یک ماشین جذاب برای روز عروسی رایج تر است.

معمولا برای ماشین عروس خودروهای لوکس و گرانقیمت اجاره می کنند، اما عده ای هم ترجیح می دهند ماشین های کلاسیک و قدیمی را اجاره کنند. شب عروسی، شبی است تکرارنشدنی، بنابراین همه چیز این شب باید فراموش نشدنی باشد. در این نوشته سعی می کنیم درباره استفاده از ماشین قدیمی برای عروسی صحبت کنیم.

ماشین قدیمی برای عروسی

چرا ماشین قدیمی برای عروسی؟

شاید با خود فکر کنید اصلا چه دلیلی دارد که از ماشین های قدیمی و کلاسیک برای عروسی استفاده کنیم؟ چرا عده ای به اجاره ماشین عروس قدیمی فکر می کنند؟ و مگر ماشین های لوکس و اسپرت چه عیبی دارند؟ در این قسمت سعی می کنیم از زوایای مختلف به این انتخاب نگاه کنیم و دلایل آن را بررسی کنیم.

ماشین خاص، برای یک شب خاص

همانطور که اشاره کردیم شب عروسی شبی است تکرارنشدنی. همه چیز یک شب خاص، باید مثل خودش خاص باشد. خاص و فراموش نشدنی. این شب برای کسانی که آن را جشن می گیرند، به خصوص برای عروس و داماد، با همه شب ها و روزهای عمرشان فرق دارد.

این زوج خوشبخت سعی کرده اند همه چیز این شب دوست داشتنی، تک و درخشان و چشمگیر باشد. از باغ تالار یا تالار گرفته تا گل آرایی و لباس عروس و نورپردازی و پذیرایی و رقص و غیره. پس می شود همین کار را در مورد ماشین عروس هم انجام داد!

البته که ماشین های لوکس و گرانقیمت بسیار چشمگیر و هیجان انگیز هستند اما باز هم ویژگی های خاص و منحصر به فرد یک ماشین قدیمی را ندارند. ماشین های لوکس را خیلی جاها می شود دید، اما این روزها دیگر کسی یک ماشین کلاسیک قدیمی توی خیابان نمی بیند!

بنابراین انتخاب ماشین قدیمی برای عروسی می تواند از هر لحاظ انتخابی منحصر به فرد و یگانه باشد و شب عروسی را خاص تر و فراموش نشدنی تر از قبل کند.

یک صحنه جالب و دیدنی

تصور کنید همه ایستاده اند و منتظر ورود عروس و داماد هستند. حتی رویاپردازترین آدم این جمعیت هم ممکن است تصور کند نهایتا زوج را با یک ماشین پورشه یا بنز خواهد دید. اما ناگهان شاه و ملکه این شب استثنایی سوار بر یکی از آن ماشین های قدیمی و عتیقه ای که مدت هاست کسی جایی ندیده، وارد می شوند.

چشم ها از هیجان می درخشند و لب ها به لبخند و هلهله باز می شوند. عجب ایده جالبی! حتی اگر کسی بخواهد هم نمی تواند از این صحنه چشم بردارد! و به این صورت لحظه ورود عروس و داماد با ماشین قدیمی زیبایشان برای همه تبدیل می شود به صحنه ای فراموش نشدنی. صحنه جالب و کم نظیری که همیشه آن را به خاطر خواهند داشت. ممکن است حتی موقع تعریف کردن از عروسی شما اولین چیزی که یادشان بیاید لحظه درخشان ورودتان باشد.

بنابراین خلق یک تصویر درخشان و ماندگار، یکی دیگر از دلایل اجاره ماشین قدیمی برای عروسی است. اگر بخواهیم از چند راهکار برای اینکه بیشتر در عروسی خوش بگذرد حرف بزنیم، استفاده از ماشین قدیمی می تواند گزینه مطلوبی باشد.

نوستالژی، لذتی همه گیر

«نوستالژی با ایجاد ارتباط بین گذشته و حال به زندگی معنا می‌ بخشد و با احساس مرگ مقابله می‌ کند».

جمله بالا یکی از توصیفاتی است که درباره واژه نوستالژی آمده است. این حس عجیب و البته خوشایند، این ترکیب ظریف غم و شادی، و یک دلتنگی کودکانه که قلب را برای لحظاتی به پرواز در می آورد. هر چیزی که رنگ و بوی آشنایی از گذشته را در خود داشته باشد، برای آدم ها حسی آمیخته به لذت و حسرت به همراه می آورد. حسی که لحظه ای هیجانی کودکانه و گریزان را به آنها می بخشد. چشم ها برق می زنند و لب ها می خندند.

ماشین های قدیمی نیز به عنوان یکی از چیزهای نوستالژیک می توانند این حس منحصر به فرد را در روح آدم ها به جریان بیندازند. همه از دیدنشان یاد خاطراتی از روزهای خیلی دور می افتند. و این یادآوری، جلوه ای قدرتمند به زندگی پیش چشمانشان می بخشد.

فیلم و عکس های جذاب

ماشین قدیمی برای عروسی فرصتی به دست می دهد برای گرفتن فیلم و عکس های جذاب و منحصر به فرد. آلبوم عکس عروسی شما می تواند با همه عکس های عروسی دیگر فرق کند و لحظه ورودتان در فیلم عروسی، لحظه ای دیدنی باشد. برای فیلم و عکس زیبا، تنها انتخاب تالار عروسی مهم نیست، همه چیز می توانند تاثیر داشته باشند.

همیشه یک شیء، یک منظره، یا یک وسیله خاص می تواند دستمایه ای قرار گیرد برای خلق تصاویر بی همتا. در اینجا ماشین قدیمی عروس این نقش را بازی می کند. حتی فارغ از عروسی، خیلی از ما دوست داریم با یکی از این ماشین های کمیاب و زیبا عکس بگیریم.

سخن آخر

در این نوشته سعی کردیم درباره ماشین عروس قدیمی صحبت کنیم و دلیل انتخاب آن و تاثیری را که روی مراسم عروسی می گذارند بسنجیم. فرصتی برای اینکه عروس و داماد بتوانند شب تکرارنشدنی عروسی را تکرارنشدنی تر کنند. هم برای خود و هم برای میهمانان.

امیدواریم که این نوشته شما را با این ایده بیشتر آشنا کرده باشد. شاید هم دلتان بخواهد برای شب عروسی خود یکی از این ماشین های خاص را اجاره کنید. فراموش نکنید که همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد و می توانید این شب را برای خودتان لذت بخش تر کنید.

باغ تالار میرزایی یکی از بهترین باغ تالارها برای برگزاری انواع مراسمات است که به سبب داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد می‌تواند میزبان بسیاری از مناسبت‌ها و افراد مختلف باشد.

شماره تماس: ۰۹۱۲۸۸۸۲۵۶۱

آدرس اینستاگرام باغ تالار میرزایی