روز عروسی به عنوان یکی از زیباترین، هیجان‌انگیزترین و ماندگارترین روزهای عمر هر فردی شناخته می‌شود و زوج‌های جوان علاقه دارند که این روز را باشکوه و جذابیت ویژه‌ای برگزار کنند. مراسم عروسی از مراحل و جزئیات مختلفی تشکیل شده و حتماً باید تدارکات و مقدمات آن به بهترین شکل ممکن فراهم شود که در این بلاگ که توسط بهترین باغ تالار در گرمدره تهیه شده به ان می‌پردازیم. ماشین عروس را می‌توان نماد اصلی زوج عروس و داماد و مراسم دانست به همین دلیل امروزه افراد اهمیت ویژه‌ای به آن می‌دهند و تمایل دارند که ماشین عروس از شیک‌ترین و زیباترین ماشین‌های روز دنیا باشد.

خوشبختانه امروزه شرکت‌هایی وجود دارند که با اجاره خودروها می‌توانند آرزوی خیلی از جوانان را برآورده کرده تا ماشین‌های عروسی لاکچری و شیکی برای مراسم خود استفاده کنند. در ادامه مطلب به بررسی محبوب‌ترین ماشین‌های عروس که می‌توان اجاره کرد پرداخته می‌شود.

محبوب ترین ماشین های عروس که می توانیم اجاره کنیم

چرا باید ماشین عروس اجاره کرد؟

همان‌طور که گفته شد استفاده از ماشین‌های زیبا و گل‌آرایی آنها به عنوان ماشین عروس می‌تواند جذابیت و هیجانی چند برابری به مراسم بدهد و زوج عروس و داماد را از سایر افراد حاضر در مراسم متمایز کند. بسیاری از افراد صاحب ماشین شخصی نیستند و تعدادی نیز مدل ماشین خود را مناسب نمی‌دانند و حتی افرادی نیز وجود دارند که از ماشین‌های خوب و زیبایی برخوردارند اما تمایل دارند که ماشین عروس خود را از برندهای مختلفی انتخاب کنند به همین دلیل از راهکار اجاره و رنت ماشین استفاده می‌کنند.

ماشین عروس فقط جنبه تزئینی نداشته و عروس و داماد زمان زیادی را با آن رفت‌وآمد خواهند کرد و در عکس‌ها و کلیپ‌های عروسی خود از آن استفاده می‌کنند به همین دلیل اهمیت زیادی دارد که ماشین از ظاهری شکیل و جذاب برخوردار باشد. می‌توان گفت محبوب‌ترین ماشین‌های عروس در حال حاضر ماشین‌هایی از برندهای معروف جهان همچون تویوتا، بنز، بی ام و، پورشه و … هستند و افراد با رنت آنها می‌توانند مراسم جذاب و هیجان‌انگیزی داشته باشند.

شرایط اجاره ماشین عروس

ازآنجایی‌که ماشین‌های برندهای گفته شد معمولاً از قیمت‌های نجومی و زیادی برخوردارند طبیعی است که شرکت‌های رنت کار برای اجاره آنها شرایط قوانین خاصی اعمال کنند. از جمله مهم‌ترین مدارک و شرایطی که برای رنت خودرو عروس لازم است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن گواهینامه معتبر
  • داشتن کارت ملی و شناسنامه معتبر
  • داشتن سن قانونی
  • سند ملکی، چک تضمینی یا سفته به عنوان ضمانت عودت خودرو
  • هزینه‌های اجاره ماشین

البته باید توجه داشت که افراد می‌توانند در دو حالت متفاوت اقدام به اجاره محبوب‌ترین ماشین‌های عروس بکنند که شامل رنت خودرو با راننده و رنت خودرو بدون راننده است و هرکدام از این حالت‌ها شرایط خاص خود را دارد. چنانچه افراد ماشین عروس با راننده اجاره کنند دیگر نیازی به ارائه چک، سفته و سند ملک ندارند چراکه راننده مسئولیت کامل خودرو را بر عهده خواهد داشت و به صورت کامل از ابتدا تا انتهای مراسم در اختیار زوج‌های جوان خواهد بود.

محبوب‌ترین ماشین‌های عروس برای اجاره

خوشبختانه امروزه ماشین‌های لوکس و لاکچری از تنوع و تعدد بالایی برخوردارند و زوج‌های جوان می‌توانند برای مراسم خود در باغ تالار و تالارها از انواع ماشین‌های داخلی و خارجی استفاده کنند. هر فردی می‌تواند سلیقه متفاوتی برای انتخاب ماشین عروس داشته باشند. ماشین‌های شاسی‌بلند، ماشین‌های کراس اور، ماشین‌های سدان، ماشین‌های کروک و …هرکدام می‌توانند جذابیت خاص خود را داشته باشند. از جمله محبوب‌ترین ماشین‌های عروس که امروزه توسط زوج‌های جوان استفاده می‌شوند می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

ماشین بنز S500

به صورت کلی برند بنز همواره خودروهای بسیار لوکسی تولید می‌کند اما خودروهای کلاس S از محبوبیتی جهانی برخوردار است. بنز S500 می‌تواند زیبایی و جذابیت بسیار ویژه‌ای به مراسم عروسی، تصاویر و فیلم‌ها بدهد و زوج‌های جوان احساس خاص و تک بودن داشته باشند. البته باید توجه داشت که از برند بنز ماشین‌های دیگری همچون بنز E2014، بنز E2013 کروک، بنز کلاس CLS، بنز C200 و … نیز می‌توانند به عنوان ماشین عروس اجاره شوند چراکه از زیبایی و جذابیت بی‌نظیری برخوردارند.

محبوب‌ترین ماشین‌های عروس برای اجاره

ماشین عروس لندکروز

ماشین‌های شاسی‌بلند همواره زیبایی جالب توجهی دارند و در هر مجلس و محفلی می‌توانند کانون توجه و تمرکز باشند. تویوتا لندکروز V8 می‌تواند بهترین انتخاب برای ماشین عروس باشد چراکه بسیار جادار و راحت بوده و با داشتن آپشن‌های منحصربه‌فرد می‌تواند اوقات بسیار راحت و جذابی برای زوج‌های جوان رقم بزند. از برند تویوتا نیز می‌توان از ماشین‌های دیگری همچون تویوتا پرادو و تویوتا سدان (مانند تویوتا آریون SE، تویوتا کمری GLX، تویوتا آریون Grand، تویوتا کمری هیبرید XLE) به عنوان ماشین عروس استفاده کرد چراکه هرکدام از آنها زیبایی و جذابیت خاصی داشته و از محبوبیت ویژه‌ای برخوردارند.

  • در مقاله‌ای تحت عنوان چند نکته برای انتخاب باغ تالار به خدمات ویژه تالارها نیز اشاره شده و تعدادی از تالارها امکان اجاره خودرو به عروس و داماد را فراهم کرده‌اند که می‌تواند حجم زیادی از فشار و استرس افراد را کاهش بدهد.

محبوب‌ترین ماشین‌های عروس برای اجاره

خودروهای پورشه

می‌توان گفته هرکدام از ماشین‌های برند پورشه به عنوان ماشین عروس اجاره شوند می‌توانند باعث درخشان‌تر شدن مراسم شوند چراکه پورشه به صورت کلی یک برند لوس و لاکچری است و تمامی خودروهای آن از زیبایی و جذابیت بالایی برخوردارند. از جمله محبوب‌ترین ماشین‌های عروس از برند پورشه می‌توان به پورشه پانامرا، پورشه باکستر، پورشه ماکان، پورشه کاین نیو و پورشه کاین قدیم اشاره کرد. هرکدام از این خودروها می‌توانند به عنوان یک خودروی لوس و لاکچری گل‌آرایی شده و به عنوان ماشین عروس استفاده شوند.

ماشین عروس پورشه

ماشین BMW 730Li

زمانی که سخن از ماشین‌های لوکس و لاکچری می‌شود قطعاً یکی از جایگاه‌های فهرست برای برند معروف BMW رزرو خواهد شد. خودرو BMW 730Li به دلیل داشتن پلتفرم بسیار شیک و جذاب و همچنین امکانات منحصربه‌فرد خود از محبوبیت بالایی برخوردار است و می‌تواند سطح مراسم عروسی را چند مرتبه بالاتر ببرد. از برند بی ام و می‌توان از ماشین‌های دیگری همچون بی ام و سری 7 نیو، بی ام و X6، بی ام و مدل X4، بی ام و کروک BMW 428، بی ام و سری 6 و … به عنوان ماشین عروس استفاده کرد چراکه هرکدام از آنها می‌توانند زیبایی و جذابیت منحصربه‌فردی داشته باشند.

لکسوس Rx 350

یکی دیگر از شاسی‌بلندهایی که امروزه بسیار مورد توجه ایرانیان قرار دارد ماشین لکسوس Rx 350 است. چنانچه این ماشین گل‌آرایی شود می‌تواند از زیبایی منحصربه‌فردی برخوردار باشد و به کانون توجه مهمانان در روز عروسی تبدیل شود. ماشین لکسوس NX و خودروهای لکسوس سری IS نیز از جمله ماشین‌هایی هستند که از برند لکسوس می‌توانند برای ماشین عروس مناسب باشند.

در کنار تمامی موارد عنوان شده می‌توان از انواع ماشین‌های لوکس دیگری همچون خودروهای برند مازراتی، خودروهای برند هیوندا، خودروهای برند کیا، خودروهای برند لامبورگینی و حتی خودروهای وارداتی دیگر به عنوان ماشین عروس استفاده نمود. در حقیقت ماشین عروس همانند اجرای موسیقی زنده می‌تواند روح تازه‌ای به مراسم عروسی ببخشد و لازم است که توجه ویژه‌ای به آن بشود.

جمع‌بندی نهایی

ماشین عروس به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان عروس به شمار می‌رود و لازم است که عروس و داماد با یک ماشین گل‌آرایی شده و متفاوت از سایر ماشین‌ها در مراسم حضور داشته باشند. امروزه افراد امکان اجاره انواع ماشین‌های خارجی و داخلی را دارند و می‌توانند با مراجعه به شرکت‌های رنت کار ماشین مورد علاقه خود را به عنوان ماشین عروسی انتخاب کنند. از جمله محبوب‌ترین خودروهایی که به عنوان ماشین عروس استفاده می‌شوند می‌توان به خودروهای برندهای تویوتا، مازراتی، بی ام و، بنز، پورشه و … اشاره کرد که در کلاس‌های لوکس جهانی تولید می‌شوند.