یکی از مهم ترین نکات قبل از برگزاری مراسم عروسی، انتخاب مکان مناسب است. در بین گزینه های موجود، شکی نیست که هال گاردنز به دلیل امکاناتی که دارد بهترین انتخاب است. در همین حال، پیدا کردن یک باغ تالار بدون ورودی در تهران با کیفیت و مقرون به صرفه می تواند از هزینه های عروس و داماد بکاهد.

وقتی نوبت به انتخاب بهترین باغ تالار در گرمدره می رسد، باغ تالار بدون ورودی یک انتخاب عالی و هوشمندانه است. همانطور که می دانید این روزها بیشتر باغ تالارهای تهران دارای ورودی های بسیار گران قیمتی هستند. و این امر زوج ها را مجبور می کند که بیشتر امکانات مورد علاقه خود را دور بریزند تا بتوانند هزینه ورودی را تامین کنند.

ضمنا با انتخاب باغ تالار بدون ورودی در تهران می توانید کمک زیادی به کاهش هزینه ها کنید. در این مقاله با نکات باغ تالار بدون ورودی در تهران و بهترین باغ تالار بدون ورودی در تهران بیشتر آشنا می شویم.

مزایای انتخاب باغ تالار بدون ورودی در تهران

به طور معمول باغ تالارها برای ورود هر مهمان به تالار هزینه ای دریافت می کنند و این مبلغ به ازای تعداد مهمانان مراسم عروسی هزینه قابل توجهی خواهد بود. انتخاب باغ تالار بدون ورودی در تهران این هزینه ها را از بین می برد. شما به عنوان عروس و داماد می توانید با انتخاب باغ تالار که در تهران ورودی ندارد، هزینه ورودی را صرف امکاناتی مانند آتش بازی کنید.

این روزها انتخاب باغ تالار بدون ورودی در تهران کار سختی نیست. کافی است آن را کمی موقتی بگذارید یا از همان ابتدا به سراغ یک ست مراسم حرفه ای بروید. در این زمینه بسیاری از باغداران می توانند هزینه های بالایی را برای ورودی دریافت کنند و ادعا کنند که دیگر در تهران باغ تالار بدون ورودی وجود ندارد.

با این حال، اصلاً اینطور نیست. شما می توانید بهترین باغ تالار بدون ورودی تهران را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کنید. فقط باید این کار را به شریک زندگی خود بسپارید. پیشنهاد می کنیم این کار را به باغ تالار میرزایی بسپارید.

امکانات بهترین باغ تالار بدون ورودی تهران

حقیقت این است که انتخاب باغ تالار بدون ورودی در تهران پایان کار نیست. نمی توان گفت که یک باغ تالار بهترین است زیرا در واقع هزینه ورودی دریافت نمی کند. برای برگزاری مراسم باشکوه باید شرایط دیگری نیز رعایت شود. در زیر این موارد را بررسی می کنیم:

  1. مقرون به صرفه بودن

یک باغ تالار خوب بدون هزینه ورودی در کنار، بهترین قیمت را برای سایر اقلام نیز خواهد داشت. این به شما این امکان را می دهد که با هزینه مناسب یک دسته خوب و کامل داشته باشید.

  1. باغ تالار با ظرفیت مناسب

یکی دیگر از ویژگی هایی که باغ تالار بدون ورودی در تهران باید داشته باشد ظرفیت مناسب است. اطمینان حاصل کنید که باغ تالار نشیمن انتخابی شما با تعداد مهمانان مطابقت دارد. برای این کار باید از قبل فهرستی از مهمانان خود تهیه کنید. در انتخاب بهترین باغ تالار بدون ورودی در تهران توجه داشته باشید که ظرفیت مناسبی را انتخاب کرده اند. با این کار مطمئن باشید به دلیل کمبود جا در روز مراسم، جلوی مهمانان خجالت نکشید و همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

  1. داشتن مهمانداران حرفه ای و آموزش دیده

اگر نمی خواهید تمام وقت خود را در روز مراسم با میزبانی یا پذیرایی از مهمانان جلوی درب صرف کنید. مطمئناً والدین شما برای این کار مناسب نخواهند بود زیرا می خواهند از عروسی فرزندان خود و از لحظه لحظه این جشن نهایت استفاده را ببرند. به همین دلیل در روز جشن یا هر روز جشنی لازم است تعدادی مهماندار مجرب، حرفه ای و خوش برخورد در باغ تالار حضور داشته باشند و به بهترین نحو از مهمانان مراقبت کنند.

قرار گرفتن مهمانداران در قسمت های مختلف باغ تالار پذیرای مهمانان بوده و بهترین خدمات را در زمان پذیرایی به آنها تضمین می کند.

  1. داشتن سالن مجهز

یکی از ویژگی های باغ نشیمن این است که فضای سبز و باز دارد. جشن گرفتن در فضای باز و باغ مانند بدون شک زیبایی دو چندان خواهد داشت. با این حال، همیشه باید احتمالات را در نظر گرفت. گاهی اوقات ممکن است در وسط مهمانی باران شروع به باریدن کند. برخی از مهمانان ما ممکن است به دلیل سردی هوا ترجیح دهند در سالن اقامت کنند.

  1. نورپردازی جذاب و مناسب

یکی از مهم ترین مواردی که باغ تالار را به بهترین انتخاب برای مراسم عروسی یا مراسم دیگر تبدیل می کند نورپردازی آن است. استفاده از نورهای مناسب باعث جذابیت بیشتر باغ تالار انتخابی شده است. پس دقت کنید که باغ تالار بدون ورودی تهران دارای امکانات رفاهی دیگری مانند نورپردازی ایده آل و حرفه ای به غیر از حذف ورودیه باشد.

چرا باغ میرزایی گاردن را انتخاب کنید؟

باغ تالار میرزایی دارای دو سالن مجزا و ظرفیت 450 نفر می باشد. این مکان با مدیریت جناب آقای رضا میرزایی و دارای کادری مجرب و حرفه ای می باشد. در این باغ تالار از تجهیزات نورپردازی حرفه ای استفاده شده است که مراسم را زیبا می کند.

از دیگر امکانات این باغ تالار می توان به سالن عروسی 150 نفره، کافی شاپ، سفره خانه، آتش بازی، روشنایی مشعل، فرصت عکاسی و فیلمبرداری اشاره کرد. اما جالب ترین و مهم ترین ویژگی باغ تالار میرزایی، مراسم عروسی آریایی است که بر روی حوضی زیبا با ابرهای مصنوعی برگزار می شود.

  • طراحی ویژه دکوراسیون

فضاهای داخلی و خارجی با استفاده از طرح های اروپایی ظاهری روستیک دارند که گرما و سرزندگی طبیعت را به مهمانان خود القا می کند.

  • پرسنل آموزش دیده

کلیه خدمات ما توسط پرسنل آموزش دیده و متخصص مطابق با اصول مهمان نوازی بین المللی ارائه می شود.

  • آشپز اختصاصی و حرفه ای

تمام فعالیت های مربوط به پخت و پز و پذیرایی از مهمانان در هر رویداد توسط یک آشپز خصوصی در خود مجموعه انجام می شود.

  • هزینه های معقول و اقتصادی

صرفه جویی در هزینه برگزاری رویدادها یکی از مزیت های باغ سالن حرفه ای است، شما می توانید همه مهمانان خود را دعوت کنید و از نتیجه راضی باشید.

شماره تماس: ۰۹۱۲۸۸۸۲۵۶۱

آدرس اینستاگرام باغ تالار میرزایی