خدمات باغ تالار میرزایی به عنوان بهترین خدمات باغ تالار در گرمدره شناخته می‌شود. برخلاف گذشته مردم برای اجرا و برگزاری مراسم‌ها و مناسبت‌های مختلف خود مانند عقد، عروسی، جشن تولد و … از تالارها و باغ تالارها استفاده می‌کنند تا بتوانند یک رفاه نسبی برای مهمانان خود فراهم کرده و لحظات زیبا و ماندگاری برای خود ثبت کنند. هر کدام از تالارها و باغ تالارهای مختلف برای برگزاری مراسمات مختلف برنامه‌های مختلفی دارند و تلاش می‌کنند که رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کنند. برگزاری مراسم در باغ تالار میرزایی گاردن از عجیب ترین و خفن ترین تجربیاتی هست که تک تک مهمانان در مورد آن صحبت می‌کنند.

در ادامه مطلب به بررسی نحوه اجرای بهترین مراسمات در باغ تالار میرزایی گاردن پرداخته خواهد شد.خدمات باغ تالار میرزایی گاردن

مزیت‌های برگزاری مراسم در باغ تالار

برگزاری مراسم در باغ تالارها می‌تواند برعکس برگزاری مراسم‌ها در منزل، کوچه و … مزیت‌های متعددی داشته باشد و اطمینان خاطر بیشتری برای میزبان ایجاد کند. در باغ تالارها دست میزبان برای پذیرایی از مهمانان بازتر خواهد بود و امکان دعوت از مهمانان بیشتر نیز وجود دارد.

برگزاری مراسم در باغ تالارها سبب می‌شود که انعطاف‌پذیری بیشتری برای پذیرایی وجود داشته باشد و کیفیت برگزاری مهمانی نیز افزایش پیدا می‌کند. همچنین برگزاری در این مکان‌ها که به صورت طبیعی از گل، گیاه و درختان طبیعی برخوردار است نیازی به صرف هزینه برای گل‌کاری و گل‌آرایی محیط نیست. از دیگر مزایای برگزار مراسمات در باغ تالار امکان ثبت عکس و فیلم‌های زیبا و خاطره‌انگیز است و می‌تواند هیجان و جذابیت بیشتری داشته باشد.

معرفی باغ تالار میرزایی گاردن

باغ تالار میرزایی گاردن از جمله معتبرترین و زیباترین باغ تالارهای تهران است که از سال 1378 فعالیت خود را آغاز کرده است. این باغ بیش از 6 هزار مترمربع فضا با درختان متعددی دارد. این باغ تالار دارای دو سالن مجزای مردانه و زنانه است که ظرفیت بالایی داشته و می‌تواند میزبان انواع مراسمات عقد، عروسی و… باشد

اجرای مراسمات در تالار میرزایی گاردن

همان‌طور که گفته شد باغ تالار میرزایی گاردن به عنوان بهترین باغ تالار در گرمدره شناخته می‌شود و با توجه به فضای بسیار زیادی که در اختیار دارد و سالن‌های مجهز و مجلل می‌تواند میزبان انواع مهمانی‌ها و مراسمات مختلف باشد. اجرای مراسم‌های مختلف در این باغ تالار می‌تواند ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته باشد. به صورت کلی اجرای مراسمات در این باغ تالار می‌تواند به شکل و نحو ویژه‌ای برگزاری شود که به شرح زیر می‌باشد.

اجرای مراسم به سبک روستیک

سبک روستیک از جمله سبک‌هایی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. در باغ تالار میرزایی گاردن افراد می‌توانند از سبک روستیک برای برگزاری مجالس و مراسمات خود استفاده کنند. در برگزاری مراسمات به این سبک از عناصر و المآن‌های طبیعی و روستایی مانند چوب، شیشه‌های مربا، فانوس و … استفاده می‌شود و می‌تواند برای دوستداران طبیعت و محیط زیست جذابیت بسیار زیادی داشته باشد. در مقاله دیگری با عنوان با ویژگی باغ تالار روستیک اشنا شوید می‌توان اطلاعات جامع و کاملی در مورد باغ تالارهای روستیک و برگزاری مراسم با این سبک به دست آورد.

خدمات باغ تالار میرزایی گاردن

اجرای موسیقی زنده

موسیقی یکی از اصلی‌ترین ارکان برگزاری مجالس عقد و عروسی است روح و هیجان ویژه‌ای به آن می‌دهد. باغ تالار میرزایی گاردن با برخورداری از 6 هزار مترمربع فضای جذاب و چشم‌نواز محیط بسیار هیجان‌انگیزی برای اجرای انواع موسیقی‌ها دارد. در این باغ تالار مهمانان می‌توانند از اجرای زنده انواع موسیقی‌های پاپ، سنتی، شاد و … لذت ببرند. همچنین در صورت درخواست مهمانان و میزبان مراسم می‌توان از موسیقی‌ها و موزیک‌های vip استفاده کرد. در اصل در این باغ تالار می‌توان از موسیقی‌های مختلفی برای رقص و پایکوبی مهمانان و همچنین انواع موزیک‌های محلی، موزیک‌های رمانتیک دو نفره برای عروس و داماد، موزیک‌های خارجی و … لذت برد.

نحوه پذیرایی از مهمانان

پذیرایی از مهمانان در باغ تالار میرزایی گاردن در مقایسه با بسیاری از باغ تالارها تالارهای دیگر متفاوت است. در این باغ تالار نحوه پذیرایی از مهمانان می‌تواند توسط میزبان مشخص شود. مهمانان در این باغ تالار می‌توانند از سه شیوه اصلی پذیرایی شامل پذیرایی تک پرس، پذیرایی دیس پرس و پذیرایی سلف‌سرویس استفاده کنند که هر کدام از آنها ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارند. به صورت کلی برای پذیرایی از مهمانان در این باغ تالار از نیروهای متخصص و حرفه‌ای استفاده می‌شود و به ازای هر 15 نفر یک نفر خدمه حضور خواهد داشت. همچنین باغ میرزایی گاردن از انواع منوهای مختلف برای پذیرایی مهمانان استفاده می‌کند و افراد می‌توانند متناسب با سلایق و علایق مهمانان خود از منوهای مختلفی استفاده کنند.

گل‌آرایی و دیزاین

یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین خدماتی که در باغ تالار میرزایی گاردن به مهمانان و مشتریان ارائه می‌شود گل‌آرایی‌ها و دیزاین متفاوت است. همان‌طور که گفته شد باغ تالار میرزایی گاردن می‌تواند از سبک‌های مختلفی برای گل‌آرایی و دکوراسیون و … استفاده کند که مهم‌ترین آنها گل‌آرایی و دیزاین روستیک است. با توجه به آنکه این باغ فضای بسیار زیادی در اختیار دارد و از درختان کهنسال، برکه‌ها و … برخوردار بوده می‌توان ایده‌های مختلفی برای دکوراسیون، نورپردازی و … پیاده کرد و مراسم را باشکوه بیشتر و کامل‌تری برگزار نمود.

گل‌آرایی و دیزاین

تدارک پارکینگ مناسب برای ماشین مهمانان

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خدمات باغ تالار میرزایی و بهترین تالارها و باغ تالارها که سبب آرامش و آسایش بیشتر مهمان شود وجود یک پارکینگ مناسب برای پاک کردن خودروها است. باغ تالار میرزایی گاردن با داشتن پارکینگ اختصاصی شرایطی را فراهم کرده است که مهمانان با خیالی آسوده ماشین‌های خود را پارک کرده و از امنیت آن‌ها و لوازم شخصی مطمئن شوند.

ارائه خدمات ویژه

اگرچه وظیفه اصلی تالارها و باغ تالارها اجرای مراسمات، پذیرایی از مهمانان، گل‌آرایی و دکوراسیون و … است اما باغ تالار میرزایی در کنار تمامی خدمات عنوان شده اقدام به ارائه خدمات منحصربه‌فرد و ویژه‌ای می‌کند. باغ تالار میرزایی می‌تواند با ارائه خدماتی همچون گل‌آرایی ماشین عروس، فیلم‌برداری و تصویربرداری مراسم عروسی توسط تیم‌های حرفه‌ای و … موجبات رضایت حداکثری مشتریان را فراهم کند.

با دارا بودن 6 هزار متر مربع فضا و داشتن درختان کهنسال، به ویژه بید مجنون، و برکه آب زیبا در وسط محوطه چمن یکی از خاص‌ترین فضاها را برای شما فراهم کرده است.

هدف مجموعه باغ تالار میرزایی ارائه کیفیت بالا برای اجرای بی نقص مراسم شما می باشد . جهت رسیدن به این هدف ، تمامی خدمات ما به صورت اختصاصی و منحصر به فرد برای شما انجام می پذیرد . تیم دیزاین و دکوراسیون ، تمام فضاها را هماهنگ با سبک و تم درخواستی شما طراحی و چیدمان میکند.

بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه در اختیار سرآشپز اختصاصی و تیم تشریفات باغ تالار قرار میگیرد تا با سلایق و ذائقه مورد پسندتان از میهمانان شما به بهترین نحو ممکن پذیرایی نمایند. مجموعه باغ تالار میرزایی با استفاده از متخصصین و آموزش های مکرر پرسنل خود در تلاش است تا تمامی جزئیات یک مراسم  به بهترین صورت انجام پذیرد.