مهم ترین نکات انتخاب آتلیه و فیلمبرداری عروسی را با هم مرور خواهیم کرد. مراسم عروسی تمام می شود و تنها خاطره اش باقی می ماند. خاطره شیرینی که می تواند هر بار با ورق زدن آلبوم عکس های عروسی و یا تماشای فیلم عروسی احیا و تازه شود. میرزایی گاردن؛ بهترین باغ تالار در گرمدره مهم ترین نکات انتخاب آتلیه و فیلمبرداری عروسی را به شما خواد گفت. در واقع هر آنچه که در این شب تکرارنشدنی می گذرد، در فیلم و عکس ها ثبت می شوند. بنابراین انتخاب آتلیه و فیلمبرداری عروسی یکی از مهم ترین مسائلی است که باید در نظر گرفته شود.

دلیل حساسیت عروس و دامادها برای انتخاب آتلیه و فیلمبرداری همین است. تصاویری که قرار است سال ها ماندگار و دیدنی باشند، باید از حداکثر کیفیت برخوردار باشند. یک آلبوم عکس و فیلم با کیفیت و تمام و کمال خواست هر زوج است.

این روزها انواع آتلیه ها و مراکز فیلمبرداری و عکاسی در سطح شهرها با انواع امکانات مثل لوکیشن باغ تالار و محیط عکاسی و غیره وجود دارند. اما چطور باید به کار این مراکز اعتماد کرد و این مسئولیت را به آنها سپرد؟ چطور می شود از بین اینهمه آتلیه، مناسب ترین را انتخاب کرد؟ در ادامه این نوشته قصد داریم نکاتی را درباره انتخاب آتلیه و فیلمبرداری عروس و داماد به شما آموزش دهیم.

5 نکته مهم در انتخاب آتلیه و فیلمبرداری

کیفیت تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری

یکی از مهم ترین نکاتی که باید برای انتخاب به آن توجه کنید این است که آتلیه مورد نظر از تجهیزات با کیفیت و خوبی برخوردار باشد. تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری تاثیر قابل توجهی در فیلم و عکس عروسی دارند.

مثلا دوربین های فیلمبرداری فول اچ دی برای این کار بسیار مناسب اند و نتیجه مطلوبی به دست می دهند. از طرفی بسیاری از آتلیه ها خدماتی مثل هلی شات، اسلاید شو، بک لایت و ویدیو پروجکشن را نیز ارائه می دهند. و می توانند طراحی کارت دعوت دیجیتال و آلبوم دیجیتال و لایت باکس و سایت یادبود را هم انجام دهند.

اما بهتر است نیازها و علاقه مندی های خود را بسنجید و با توجه به آنها برای سفارش اقدام کنید. گاهی تمامی این خدمات لازم نیست و با انتخاب از بین آنها می توانید نتیجه مورد نظر را بگیرید.

تجربه عکاس و فیلمبردار

پیشنهاد مطالعه : همچنین برای آشنایی با رسم و رسومات مخصوص عروسی و ازدواج می توانید مطلب وظایف خانواده عروس و داماد در نوروز را مطالعه کنید.

تجربه عکاس و فیلمبردار

عکاس و فیلمبردار مراسم عروسی باید با روش این کار و تکنیک های عکسبرداری و فیلمبرداری در مراسم اینچنینی آشنا باشد. یک عکاس بی تجربه حتی اگر بهترین تجهیزات را هم داشته باشد می تواند آلبوم شما را بی کیفیت و ناخوشایند کند.

بنابراین حتما درباره تجربه و مهارت عکاس و فیلمبردار تحقیق کنید. می توانید از کسانی که قبلا به آنها سفارش داده اند سوال کنید و یا نمونه کارهایشان را ببینید. می توانید سابقه کار عکاس و فیلمبردار را جستجو کرده و بسنجید. عکاس و فیلمبردار باید تمام چم و خم تهیه عکس و فیلم جذاب از عروس و داماد و مراسم را بداند و همچنین در تدوین و ویرایش هم خلاق و کاربلد باشد. بنابراین حتما این نکته را در انتخاب آتلیه و فیلمبرداری در نظر داشته باشید.

لوکیشن عکاسی و فیلمبرداری

بعد از تجهیزات و عکاس و فیلمبردار، باید به مسئله لوکیشن توجه کنید. لوکیشن می تواند تاثیر فوق االعاده ای در زیبایی و چشم نوازی عکس و فیلم شما داشته باشد. بسیاری از آتلیه ها مجهز به باغ و مکان سرسبز و یا مکان سرپوشیده مخصوصی برای عکاسی و فیلمبرداری هستند.

بهتر است قبل از انتخاب، این لوکیشن ها را بررسی کنید و ببینید انتظارات شما را برآورده می کنند یا نه. بهتر است لوکیشن آتلیه به محل عروسی شما نزدیک باشد تا در رفت و آمد دچار دردسر نشوید. همچنین به فصل و آب و هوا هم دقت کنید.

برای لوکیشن عکاسی فرمالیته معمولا به شهرهای شمال ایران و یا کشورهای توریستی با مکان های دیدنی و زیبا و ساحلی می روند. تمامی این موارد و پکیج ها را در انتخاب آتلیه و فیلمبرداری در نظر بگیرید.

انتخاب آتلیه ای با لوکیشن های خوب همانقدر مهم است که انتخاب تالار پذیرایی  برای برگزاری مراسم.

نمونه کارهای آتلیه

حتما پیش از انتخاب و سفارش، نمونه کارهای قبلی آتلیه را ببینید. امروزه با پیشرفت فضای مجازی این کار راحت تر است. شما می توانید از طریق سایت و یا شبکه های اجتماعی نمونه کارهای آتلیه را ببینید و یا اگر کسی را می شناسید که قبلا به آتلیه درخواست داده، برای دیدن نمونه کارش اقدام کنید.

در هر صورت بدون دیدن نمونه کار، جایی را انتخاب نکنید. دقت کنید که سلیقه ها متفاوت است، ممکن است کار یک عکاس مورد پسند یک زوج باشد و برای زوج دیگری چندان جالب نباشد. بنابراین بر اساس تعریف و تمجیدها تصمیم نگیرید و سعی کنید حتما خودتان نمونه ببینید. دیدن عکس ها و فیلم ها و مقایسه کیفیت آنها با هم می تواند شما را برای انتخاب آتلیه و فیلمبرداری کمک کند.

ذکر جزئیات در قرارداد

در اینجور دفاتر و مراکز معمولا همیشه با مشتری خیلی خوب برخورد می شود، گپ شیرینی زده می شود و انواع قول ها و وعده و وعیدها داده می شود. منظور این نیست که آنها به شما دروغ می گویند، اما برای اطمینان بیشتر بهتر است تمامی خواسته های خود را در قرارداد ذکر و مدون کنید.

در این صورت گروه خدمات دهنده تحت هیچ شرایطی نمی توانند از مسئولیت های خود شانه خالی کنند. این خواسته ها می تواند شامل جزئیاتی مثل ساعت حضور عکاس و فیلمبردار، طول مدت زمان کار آنها، نوع عکس ها، کیفیت فیلمبرداری، مکان های عکاسی و فیلمبرداری، هزینه عکاسی و فیلمبرداری عروسی و غیره باشد. بهتر است پیش از رفتن به آتلیه و بستن قرارداد، با هم مشورت کنید و تمامی این موارد را یادداشت کنید.

در این نوشته سعی کردیم درباره اهمیت عکاسی و فیلمبرداری مراسم عروسی صحبت کنیم و نکات مهمی را که برای انتخاب آتلیه و فیلمبرداری باید در نظر بگیرید، به شما بگوییم. این نکته را هم در نظر داشته باشید که زیاد سخت گیری نکنید. بودجه خود را در نظر بگیرید و طبق اولویت هایتان انتخاب کنید. لازم نیست حتما از تمامی خدمات ریز و درشت یک آتلیه درخواست بدهید.

روز عروسی از جمله مهم‌ترین روزهای زندگی هر فردی به شمار می‌رود و همه افراد تمایل دارند که این روز را با شکوه هرچه بیشتر برگزار کنند و با انتخاب آتلیه و فیلمبرداری عروسی مجرب خاطرات این روز را به خوبی برای همیشه زنده نگه دارند.

هدف مجموعه باغ تالار میرزایی ارائه کیفیت بالا برای اجرای بی نقص مراسم شما می باشد . جهت رسیدن به این هدف ، تمامی خدمات ما به صورت اختصاصی و منحصر به فرد برای شما انجام می پذیرد . تیم دیزاین و دکوراسیون ، تمام فضاها را هماهنگ با سبک و تم درخواستی شما طراحی و چیدمان میکند. بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه در اختیار سرآشپز اختصاصی و تیم تشریفات باغ تالار قرار میگیرد تا با سلایق و ذائقه مورد پسندتان از میهمانان شما به بهترین نحو ممکن پذیرایی نمایند. مجموعه باغ تالار میرزایی با استفاده از متخصصین و آموزش های مکرر پرسنل خود در تلاش است تا تمامی جزئیات یک مراسم  به بهترین صورت انجام پذیرد.