اگر به این موضوع فکر می کنید که چه میوه هایی را برای مراسم عروسی انتخاب کنید و چگونه میوه تالار عروسی را سرو کنید تا ترکیب های آماده شده، باعث خوشحالی میهمانان شود و نحوه پذیرایی از مهمانان با میوه، بسیار عالی و جذاب باشد، در ادامه این بخش با ما همراه بمانید تا با نکات کلیدی در رابطه با خرید میوه برای باغ تالار در گرمدره و میوه آرایی جذاب برای مراسم عروسی بیشتر آشنا شوید.

چه میوه هایی برای عروسی مناسب هستند؟

اگرچه تنوع میوه هایی که در هر فصل می توان به عنوان میوه تالار عروسی انتخاب کرد بسیار زیاد است، اما بهتر است میوه هایی را انتخاب کنید که روش خوردن ساده ای دارند و و در یک فصل خاص در دسترس هستند. ناگفته نماند میوه ای که در جشن عروسی سرو می شود باید از بالاترین کیفیت و تازگی برخوردار باشد.

محبوب ترین روش سرو میوه در عروسی، سرو آنها در ظروف پذیرایی و بشقاب های شیک است. میوه های کوچک و متوسط مانند توت فرنگی، تمشک، گیلاس، آلبالو و همچنین انگور سفید و قرمز روی این ظروف، عالی به نظر می رسند.

به طور کلی، در هنگام انتخاب بهترین میوه تالار عروسی، بهتر است به سراغ چند مدل میوه که از نظر رنگ و ظاهر مکمل هستند و در کنار هم زیبایی خیره کننده ای را برای میز پذیرایی ایجاد می کنند را انتخاب کنید و سعی کنید سلیقه های مختلف را در نظر بگیرید، به طوری که هر یک از مهمانان بتوانند چیزی برای خود در ظرف میوه پیدا کنند.

وقتی صحبت از طرح های رنگی میوه می شود، ارزش آن را دارد که اصول تئوری رنگ را در حین برنامه ریزی برای انتخاب میوه تالار عروسی در نظر بگیرید. در واقع، تئوری رنگ به شما کمک می کند تا تعیین کنید که ترکیب کدام رنگ ها، می تواند بهترین و جذاب ترین چیدمان را ایجاد کند به اثر دلخواه خود برسید. یکی از مفاهیم اساسی در تئوری رنگ، چرخه رنگ است. از طریق این چرخه می توانید پالت هایی از رنگ های هماهنگ ایجاد کنید. البته بهتر است برای جلوگیری از اغراق، ابتدا رنگی را که می خواهید برجسته تر باشد را انتخاب کنید. به عنوان مثال، فرض کنید می‌خواهید ظرف پذیرایی میوه‌ تالار عروسی، عمدتاً قرمز باشد.  در این شرایط می توانید میوه هایی با رنگ های مشابه به قرمز را انتخاب کنید تا یک ظرف میوه از رنگ های قرمز، نارنجی و بنفش داشته باشید.

میوه تالار عروسی

به طور کلی، میوه نماد سلامتی، انرژی خوب و سرزندگی است. بنابراین اگر در حال برنامه ریزی یک جشن عروسی ساده، یک مهمانی لاکچری یا یک گردهمایی رسمی در تالار هستید، انتخاب میوه های فصلی می تواند عنصری باشد که همه چیز را به هم گره می زند و جذابیت مراسم و مهمانی شما را چند برابر خواهد کرد.

اگر تصمیم دارید میوه تالار عروسی را در ظروف بزرگ مخصوص میوه روی میزهایی پذیرایی قرار دهید، لازم است مقدار میوه را با توجه به تعداد میهمانان تهیه کنید. زیرا معمولا این ظرف ها در طول مراسم نیاز به شارژ شدن دارند و لازم است همه جوانب را در نظر بگیرید تا هیچ میزی بدون میوه باقی نماند.

اما اگر تعداد مهمان های مراسم عروسی کم است، می توانید پذیرایی میوه را به صورت “بار میوه” انجام دهید. بار میوه یک فضای مخصوص برای چیدمان انواع میوه است که به مهمانان این امکان را می دهد تا به راحتی از خود پذیرایی کنند، میوه های مورد علاقه خود را در بشقاب خود قرار داده و از خوردن آن لذت ببرند. بار میوه معمولا شامل انواع میوه های فصل و خوشرنگ است که با برش های زیبا در کنار هم دیزاین شده اند و هنر میوه آرایی در این شرایط تاثیر بسیار زیادی در افزایش زیبایی میوه ها خواهد داشت.

معمولا در این سبک از پذیرایی، موز یکی از میوه های اصلی است که لازم است به تعداد مهمان ها تهیه شود. سایر میوه ها نیز باید با توجه به فصل و سادگی در سرو و خوردن میوه انتخاب شوند. به عنوان مثال خیار، سیب، نارنگی، شلیل و گیلاس جز بهترین گزینه ها برای میوه تالار عروسی هستند. مجموع میوه هایی که در ظرف پذیرایی میوه قرار می گیرد (به جز موز) باید برای هر نفر چیزی در حدود 500 تا 700 گرم باشد. بنابراین با توجه به این موضوع و تعداد میهمانان خود می توانید بهترین اندازه از میوه را خریداری کنید و برای اینکه پذیرایی به بهترین شکل ممکن انجام شود می توانید مقدار میوه ها را 10 درصد بیشتر تهیه کنید تا خیالتان از بابت خالی نماندن ظرف پذیرایی میوه روی میز، راحت باشد!

میوه، یکی از اصلی ترین بخش های پذیرایی در مراسم عروسی است که لازم است با توجه به فصلی که مراسم عروسی شما در ان برگزار می شود، بهترین و باکیفیت ترین میوه ها را تهیه کنید و با بهترین دیزاین بر روی میز پذیرایی یا بار میوه قرار دهید و از مهمانان خود پذیرایی خوبی داشته باشید. در هنگام خرید میوه تالار عروسی، حتما تعداد مهمانان، تازه بودن میوه ها و روش سرو میوه را در نظر بگیرید تا انتخاب خوبی داشته باشید.

شماره تماس: ۰۹۱۲۸۸۸۲۵۶۱

آدرس اینستاگرام باغ تالار میرزایی