همه ما در طول این سال ها سهم عادلانه خود را از عروسی ها دیده ایم. ترندهای پرکاربرد، روندهای کلاسیک و سنتی و همچنین ترندهای محبوبی در Pinterest یا Instagram وجود دارد. اما واقعا چه چیزی یک عروسی را منحصر به فرد و فراموش نشدنی می کند؟ کدام کارهای جالب در تالار عروسی می تواند فضای عروسی را بسیار خاص تر و متفاوت نشان دهد؟

به خاطر داشته باشید که شما، به عنوان یک زوج و مهمانانتان ممکن است ایده های متفاوتی در مورد اینکه چه چیزی در مراسم عروسی منحصر به فرد است داشته باشید، اما مهم است که چشم اندازی را که برای این روز بزرگ دارید از دست ندهید.

اخیراً، زوج ها فراتر از چیزهای همیشگی و معمولی فکر می کنند و تمایل دارند تا عناصر منحصر به فرد و سرگرم کننده را به عروسی خود اضافه کنند تا آن را به بهترین روز، هم برای خود و هم برای مهمانان تبدیل کنند!

در ادامه این بخش، تعدادی از کارهای جالب در باغ تالار در گرمدره را معرفی کردیم که می توانید آن را برای روز خاص خود انجام دهید.

ایده های جدید و خاص برای انجام کارهای جالب در تالار عروسی

برای اینکه مراسم خاص و متفاوتی داشته باشید، می توانید این کار های جالب در تالار عروسی را انجام دهید:

ایده ها و کار های جالب در تالار عروسی

نقش نزدیکترین افراد به خود را پر رنگ تر کنید

در تمام مراسم ها و به ویژه در مراسم عروسی، تعدادی ساقدوش همراه عروس و داماد هستند که معمولا از دوستان و افراد هم سن و سال آنها انتخاب می شوند. اما اگر می خواهید یک کار جالب و خاص انجام دهید، می توانید نقش مهمانانی مانند پدربزرگ و مادربزرگ، عموها، عمه ها یا افرادی که ممکن است بخواهید به گونه ای متفاوت از آنها تجلیل کنید، پر رنگتر کنید.

تصور کنید ساقدوش های شما پدربزرگ و مادر بزرگتان باشند و یک مراسم رقص ویژه با این عزیزان داشته باشید! در واقع ایده این است که کمی از روندهای همیشگی فاصله بگیرید و کار خاصی انجام دهید! به روش های خلاقانه ای فکر کنید تا کسانی که دوستشان دارید در رویداد خود مشارکت دهید. با اینکار نه تنها قدردانی بیشتری از آنها خواهید داشت، بلکه روز شما را منحصر به فردتر می کنند و عکس ها و فیلم های بسیار زیبا و ماندگاری نیز از این لحظات ثبت خواهد داشت که هر بار با دیدن آن، غرق در شادی و لذت خواهید شد!

یک تم مشخص برای الهام بخشیدن به مراسم عروسی خود انتخاب کنید

انتخاب یک تم مشخص برای الهام بخشیدن یا هدایت مراسم عروسی خود، راهی فوق العاده برای شخصی سازی مراسم عروسی شما و جشن گرفتن یک علاقه مشترک است. برای انتخاب تم، به سرگرمی های مشترک فکر کنید، جزئیات منحصر به فردی که نحوه آشنایی شما را به یاد می آورد، یا موضوعی که با اجرای آن، همه به یاد شما می افتند! از یک تم خاص، برای هدایت کل ظاهر، احساس و مکان عروسی خود استفاده کنید. تم خود را انتخاب کنید و اجازه دهید لباس عروسی، پالت رنگی، کفش، غذا، سنت ها و حتی رقص خود را بر اساس آن انتخاب کنید.

فرهنگ و سنت های قدیمی را در مراسم عروسی خود اجرا کنید

مراسم عروسی در بین فرهنگ ها، کشورها و مذاهب جهانی است و بسیاری از آنها سنت هایی دارند که به صدها یا هزاران سال پیش می رسد. با اعضای خانواده صحبت کنید، درباره فرهنگ خود تحقیق کنید و مراسم خود را بر اساس این فرهنگ ها و سنت ها برگزار کنید و مطمئن باشید که این ایده، یکی از کارهای جالب در تالار عروسی خواهد بود.

از موزیک زنده و دیجی حرفه ای استفاده کنید

موزیک، اصلی ترین بخش در برگزاری مراسم عروسی است. اگر می خواهید فضایی فوق العاده شاد و خاص را برای مهمانان خود ایجاد کنید، می توانید بهترین گروه موزیک زنده و دیجی حرفه ای را به مراسم خود دعوت کنید تا مهمانان برای چند ساعت از شنیدن اهنگ های بیس دار، موسیقی روز، موزیک های قدیمی و سنتی لذت ببرند و رقص و پایکوبی متفاوت و خاصی را تجربه کنند. برای اطلاع از خدمات اجرای موسیقی با مشاورین ما در تماس باشید.

آتش بازی را فراموش نکنید

از دیگر کار های جالب در تالار عروسی که مورد استقبال بسیاری از عروس و دامادها قرار میگرد و تمایل دارند در هنگام ورود و یا خروج از تالار انجام شود، مراسم اتش بازی است. این یکی از کارهای هیجان انگیز و خاصی است که می توانید با همکاری پرسنل باغ تالار به بهترین شکل ممکن اجرا کنید. استفاده از دودهای رنگی، فشفه های بزرگ در طراحی خاص می تواند، مراسم آتش بازی فوق العاده ای را در شب عروسی رقم بزند!

ایده های جالب در عروسی در باغ تالار

مراسم کیک عروسی را در فضای باز برگزار کنید

اگر مراسم عروسی خود را در باغ تالار برگزار می کنید، می توانید یک مراسم ویژه برای کیک عروسی در فضای باز برگزار کنید تا مهمانان بتوانند از زیبایی فضای باز نیز لذت ببرند و با انجام رقص چاقو، زیبایی مراسم را چند برابر کنند.

از یک گروه دف نواز برای لحظه ورود عروس و داماد دعوت کنید

ورود عروس و داماد به تالار لحظه بسیار باشکوهی است که می توانید با استفاده از یک گروه دف نواز که لباس های یک دست و خوشرنگی به تن کرده اند، این لحظه را باشکوه تر و ماندگار تر کنید.به طور کلی، برای انجام کارهای جالب در تالار عروسی، گزینه های بسیار زیادی وجود دارد که در بالا، به برخی از گزینه هایی که ممکن است برای بسیاری از عروس و دامادها جالب باشد، اشاره کردیم. شما می توانید با توجه به شرایط و قوانین باغ تالاری که برای برگزاری مراسم عروسی خود رزرو کردید و پیشنهاداتی که آنها دارند، بهترین و جالب ترین گزینه ها را برای خاص و متفاوت کردن مراسم عروسی خود انتخاب کنید.

باغ تالار میرزایی به عنوان یکی از شیک‌ترین، لوکس‌ترین، معتبرترین و بهترین باغ تالار شناخته می‌شود که فعالیت خود را از سال 1378 شروع کرده و همواره در تلاش بوده است که رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کند. این باغ بیشتر از 6 هزار مترمربع فضای مفید داشته و به واسطه داشتن درختان کهن‌سال و زیبا و همچنین برکه آب و چمن محوطه می‌تواند لحظات ماندگاری در مناسبت‌های مختلف برای افراد ثبت کند. این باغ تالار دارای دو سالن مجزا با طراحی و دکوراسیون متفاوت بوده که می‌توانند میزبان انواع مراسمات مختلف از جمله عروسی، تولد، عقد و … باشند.

به دلیل موقعیت مکانی و شرایط آب و هوایی مناسب تعداد زیادی باغ تالار وجود دارند که هر کدام از شرایط و ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار بوده و خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می‌کنند. باغ تالار میرزایی یکی از بهترین باغ تالارها برای برگزاری انواع مراسمات است که به سبب داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد می‌تواند میزبان بسیاری از مناسبت‌ها و افراد مختلف باشد.

شماره تماس: ۰۹۱۲۸۸۸۲۵۶۱

آدرس اینستاگرام باغ تالار میرزایی