در این مقاله به شما در مورد آشنایی کامل برگزاری عروسی با دیزاین روستیک را به شما می‌گوید. میرزایی گاردن؛ باغ تالار در گرمدره مکانی شگفت انگیز برای برگزاری مراسمات عروسی شما است. واژه روستیک از کلمه rustic یعنی روستایی گرفته شده که به استایل روستایی اشاره دارد. مراسم عروسی با دیزاین روستیک در باغ عروسی طبیعی و یا منظره های جذاب برگزار می شود. این گونه از عروسی ها محبوبیت بسیار زیادی دارد. در مراسمات روستیک از بافت های طبیعی متعددی مثل پوست درخت، مواد عالی گوناگون و غیره به کار برده می شود. این گونه مراسم برای زوج هایی که می خواهند مراسم شان خاص و ویژه باشد، مناسب است. در ادامه این نوشتار قصد داریم راجع به برگزاری مراسم عروسی با دیزاین روستیک صحبت کنیم.

در صورتی که خواهان برگزاری عروسی در باغ تالار روستیک هستید می توانید از تیم تشریفات این مجموعه کمک بگیرید. برگزاری مراسم عروسی با دیزاین روستیک برای افرادی مناسب است که به طبیعت و المان های طبیعی علاقه زیادی دارند. در حقیقت می توان گفت که این شیوه از متمایزترین دیزاین های عروسی به شمار می آید که طبیعت در آن اهمیت ویژه ای دارد. شیوه های تزیین و دیزاین به نوعی است که از اصول و نمادهای طبیعت گرایی بهره برده شده است. از جذابیت های این گونه از عروسی ها می توان به طبیعی بودن همه المان های تشکیل دهنده اشاره کرد. سبک و طراحی طبیعی باعث جلب توجه بیشتر برای حضار می شود.

برگزاری عروسی با دیزاین روستیک

جایگاه عروس داماد در فضای روستیک

یکی از المان ها در دیزاین روستیک جایگاه عروس و داماد است که می توان با گل آرایی و تورهای مخصوص آن را تزیین کرد. در حال حاضر برای کیک های تم روستیک، طرح های جالبی استفاده می کنند که در جذای تر شدن فضا موثر است. معمولا این نوع کیک ها به اشکال درخت، کنده درخت، چوب، و سایر المان های طبیعی تهیه می شوند.
دیزاین طاق گل بسیار متمایز است که هر یک باتوجه به سبک و نوع مهمانی طراحی می گردد. یکی از متداول ترین طاق گل ها با دیزاین روستیک به شمار می آید. معمولا برای طراحی این طاق از الیاف طبیعی و دست ساز استفاده می شود. معمولا در کارگاه های مخصوص چوب فندق را برش می دهند و سپس به محل مورد نظر جهت دیزاین منتقل می کنند.
در دیزاین روستیک نمی توان فقط از گل برای دسته گل عروسی استفاده کرد و این کار اشتباهی است. برای مثال چرا در یک باغ فقط به گل های آن توجه کنید. بلکه باید در دسته گل کمی برگ سبز، گل ژیپسوفیلا (نفس کودک) و یا گل های وحشی استفاده کنیم.
در صورتی که قصد دارید مراسم عروسی تان را با دیزاین روستیک در باغ تالار لوکس برگزار کنید، می توانید در عوض تاج، از حلقه گل بر روی موهای تان استفاده کنید. حلقه گلی که با دسته گل عروسی شما یکی است می تواند ایده شگفت آوری برای یک مراسم با دیزاین روستیک محسوب شود.

دیزاین باغ به سبک روستیک

دیزاین باغ به سبک روستیک

همان طور که می دانید باغ تالار ها محیط بسیار زیبا و دل نشینی دارند که برگزاری مراسم عروسی در این فضا بسیار جذاب و به یاد ماندنی خواهد بود برعکس گذشته در حال حاضر افراد تلاش می کنند تا مراسم های خود را در فضاهای متفاوت تر و جذاب تر برگزار کنند، باغ تالار و تالار با دیزاین روستیک نمونه ای از این ایده ها محسوب می شود که در این نوع تالار ها تمام دیزاین باغ های عروسی به شکل روستایی و به یک طرح زندگی بکر و طبیعی تبدیل می گردد که در آن افراد از عوامل طبیعی در دیزاین منازل و فضای زندگی خود استفاده می کنند.
این گونه از باغ تالار ها از محیط های طبیعی و بی نظیر برای برگزاری مراسمات عروسی استفاده می کنند و با از عوامل طبیعی و به کار بردن مناظر زیبا، برکه آب، کلبه ‌های چوبی و غیره نمای جذابی را به باغ می بخشند. نوع طرح و سبک باغ تالار با دیزاین روستیک تفاوت و تمایز های بسیار زیادی با باغ تالارهای دیگر دارد و افرادی که به دنبال سبک های به خصوص و مراسم بسیار جذاب و مهیج هستند معمولا از این باغ تالارها جهت برگزاری انواع مراسم های استفاده می کنند.

سفره عقد روستیک

در برگزاری مراسم در باغ تالار با دیزاین روستیک باید به نحوه چیدمان و دیزاین صندلی مهمانان نسبت به سایر باغ تالارها دقت کرد زیرا این سبک متفاوت است. به این شکل که در عوض صندلی و انواع مبلمان در این نوع از باغ تالار ها از انواع میز و صندلی‌ های چوبی و ساده به کار برده می ‌شود که همه میز ها به وسیله گل، شمع و آویزه‌ های شیشه ‌ای زیباتر شده‌ اند. به منظور چیدن میز و صندلی عروس و داماد باید از طراحی ویژه‌ و از موارد طبیعی و بکر به کار برده شود.
یکی از خصوصیات بسیار جذاب و جالب تالار با دیزاین روستیک به کار بردن کالسکه های چوبی به جای ماشین عروس است و برای دسته گل عروس و تاج گل هم از گل های طبیعی و گندم استفاده شود. می توان در ورودی باغ تالار از تابلوهای خوشامدگویی ویژه و بی نظیر برای مهمانان استفاده نمود. هم چنین در عوض استفاده از پکیج عروسی با میز های تشریفاتی و مجلل از میز های چوبی طبیعی و ستون های چوبی، پارچه ‌ها و گل های طبیعی، فانوس و غیره به کار برده شود.