چه کارهایی را نباید قبل از مراسم عروسی انجام دهیم؟ مراسم عروسی یکی از رویدادهای مهم در زندگی هر فرد محسوب می شود. در حال حاضر، آماده شدن برای برگزاری مراسم در باغ تالار خیلی هیجان انگیز و توام با استرس است. میرزایی گاردن؛ بهترین باغ تالار در گرمدره به شما به طور کامل کار هایی که نباید قبل از مراسم عروسی انجام دهید را بازگو می‌کند. از آنجایی که بسیاری از افراد تمایل دارند مراسم عروسی آن ها در شبکه های اجتماعی بازتاب داشته باشد پس باید به دقت ادامه این مطلب را بخوانند. چه کارهایی را نباید قبل از مراسم عروسی انجام دهیم؟ پس تا انتهای این نوشتار همراه ما باشید. جز این در مقالات دیگر در مورد این که بعد از مراسم عروسی چه کارهایی را نباید انجام دهیم؟ صبحت کرده ایم.

• پرداخت هزینه ها را به موقع انجام دهید

اگر پیش از مراسم عروسی هزینه ها را پرداخت نکرده باشید، پس از مراسم با هجم عظیمی از استرس و فشار روانی مواجه خواهید شد. پس اگر می خواهید از مراسم عروسی لذت ببرید و با مسافرتی جذاب ماه عسل خود را به اتمام برسانید این موضوع را حتما در نظر داشته باشید.

• برنامه ریزی برای سفر پیش از عروسی را به تاخیر نیندازید

می توانید پیش از عروسی برای کاهش استرس و اضطراب و هم چنین عکس برداری به یک مسافرت یک روزه بروید. در این سفر می توانید با پوشیدن لباس های مخصوص عکس های جذابی از خودتان به یادگار بگذارید.

• پیش از مراسم عروسی به فکر تغییرات بزرگ نباشید

این تغییرات می تواند به عهده گرفتن پروژه های بزرگ مانند ساخت خانه، امور حسابرسی یک شرکت عظیم، رفتن به سفر کاری فشرده و غیره
در مجموع پیش از مراسم عروسی بهتر است حواستان به امور مالی تان باشد، برنامه ریزی برای مسافرت را به تاخیر نیندازید، گرفتن پروژه های بزرگ را به بعد از عروسی موکول کنید و تغییرات بزرگ در زندگی شخصی را به تاخیر بیاندازید. این امور به شما کمک می‌کنند تا استرس کمتری داشته باشید و بتوانید برنامه‌ریزی بهتری برای برگزاری مراسم انجام دهید.
همین طور، بایستی به یاد داشته باشید که مراسم عروسی یک رویداد شاد و خاطره انگیز می باشد. پس، از آن لذت ببرید و همراه با عزیزانتان لحظاتی فراموش نشدنی را سپری کنید. برای مشاهده عکس باغ تالار با مشاورین ما در ارتباط باشید.

چه کارهایی را نباید قبل از مراسم عروسی انجام دهیم؟

لیست کارهای صبح عروسی

ذهنیت مثبتی از برگزاری مراسم عروسی داشته باشید و با همان حالت از خواب بیدار شوید

حالت شما در صبح عروسی وضعیت کل روزتان را تعیین می کند. با یک ذهنیت مثبت از خواب بیدار شوید، چند نفس عمیق بکشید، شور و هیجانی که شما را به این روز به خصوص رسانده را به خود گوشزد کنید. دید مثبت به شما کمک می کند تا آرام بمانید و از هر لحظه لذت ببرید.

صبحانه سالم و مقوی بخورید

با خوردن یک صبحانه مغذی به بدن خود برای گذراندن یک روز پرمشغله، انرژی دهید. غذاهای سبک و با هضمی آسان مثل میوه ها، ماست و غلات کامل را انتخاب کنید. از خوردن غذاهای سنگین یا چرب که امکان دارد باعث ناراحتی یا نفخ شود اجتناب کنید.

آب کافی بنوشید

در طول روز با نوشیدن آب زیاد هیدراته بمانید. هیدراتاسیون مناسب میزان انرژی شما را بالا نگه می دارد و به شما کمک می کند بهترین ظاهر را داشته باشید. از مصرف بیش از اندازه کافئین یا نوشیدنی های شیرین که امکان دارد منجر به کم آبی بدن شود، پیشگیری کنید.

روتین مراقبت از پوست

کمی وقت بگذارید تا پوست خود را با یک روتین مراقبت، شفاف کنید. به منظور داشتن پوستی درخشان و سالم، صورت خود را تمیز و مرطوب نگهداری کنید. فراموش نکنید که از یک پایه آرایشی سبک استفاده کرده و برای محافظت از پوست در برابر آفتاب کرم ضد آفتاب به صورت تان بزنید.

مدل مو و آرایش

از یک آرایشگر حرفه ای بخواهید تا کار آرایش صورت شما را انجام دهد. اطمینان حاصل کنید که در روز عروسی با بهترین آرایش ظاهر خواهید شد. ظاهری که مد نظر دارید را از قبل با آرایشگر در میان بگذارید و زمان کافی برای مدل مو و آرایش صورت برنامه ریزی کنید. فراموش نکنید، انجام آزمایشی پیش از روز عروسی جهت پیشگیری از هر نوع غافلگیری در لحظه آخر ضروری است.

لباس عروسی خود را بپوشید

زمانی که در روز عروسی آرایش مو و آرایش صورت شما کامل شد، وقت آن است که لباس عروسی خود را بپوشید. حتما پیش از مراسم مطمئن شوید که لباس عروسی به خشکشویی رفته و با لباسی تمیز و در شأن تان در مراسم ظاهر شوید. استفاده از لوازم جانبی و اکسسوری در روز مراسم فراموش نشود.

ثبت لحظه ها

از یک عکاس و فیلمبردار حرفه ای برای ثبت لحظه های مهم روز عروسی بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهند. باتجربه بودن عکاس و فیلم بردار بسیار مهم است زیرا خاطرات شما تا آخر عمر باقی می ماند پس کیفیت آن ها مهم است.

دادن هدیه به همدیگر

برای این که شیرینی عشق خود را به همدیگر نشان دهید می توانید برای همدیگر یک هدیه در نظر بگیرید.

با خانواده و عزیزان وقت بگذرانید

موقع آماده شدن برای مراسم می توانید با خانواده و دوستان عکس های جذابی بگیرید. محبت و حمایت آن ها ذهن شما را آرام کرده و فضایی شاد ایجاد می کند. قدر این لحظات را بدانید و بگذارید در هیجان شما شریک باشند.

نفس عمیق بکشید و تا انتهای مراسم خود را آرام حفظ کنید

با آغاز روز نفسی عمیقی بکشید، به خاطر داشته باشید که با نفس های عمیق می توانید خود را آرام حفظ کنید و از هر لحظه لذت ببرید. این روز خاص شماست و لذت بردن از هر مرحله از این روز مهم است. به برنامه ریزی که انجام داده اید اعتماد و اطمینان داشته باشید که همه چیز به زیبایی کنار هم چیده خواهد شد.