چه کارهایی را قبل از عروسی باید انجام دهیم؟ میرزایی گاردن؛ بهترین باغ تالار در گرمدره به شما در این مقاله در این مورد کمک خواهد کرد.عروسی یکی از بهترین اتفاق های تکرار نشدنی هر انسانی است. و باید برای آن برنامه ریزی شود. وجود کم و کاستی در مراسم عروسی خاطره ای تلخ را به یادگار خواهد گذاشت، اگر نگران هستید که مبادا مشکلی در مراسم عروسی پیش بیاید باید طبق برنامه ریزی های از پیش تعیین شده عمل کنید.
بعد از مراسم عروسی چه کارهایی را نباید انجام دهیم؟ به مقاله مرتبط مراجعه بفرمایید.

مهمترین کارهایی که باید قبل از مراسم عروسی انجام دهید؟

در ادامه برخی از کارهایی را که قبل از عروسی باید انجام دهیم را بیان می کنیم تا چیزی از قلم نیفتد.

چه کارهایی را قبل از عروسی باید انجام دهیم؟

چند روز مانده به عروسی استراحت کنید تا روز عروسی خسته به نظر نرسید. باید از تک تک لحظات جشن عروسی لذت ببرید. با پایان یافتن شب عروسی، زندگی مشترک با تمام مشکلات و سختی ها و فراز و فرودش شروع می شود و شما بازیگر نقش اول زندگی خودتان هستید که باید نمایش غیر قابل پیش بینی زندگی را بازی کنید.

برای آن که بهترین اجرا را در زندگی خود داشته باشید باید پرانرژی ظاهر شوید و شروع خوبی داشته باشید. در ادامه لیست کارهای مهمی که باید پیش از عروسی انجام دهید را بیان می کنیم.

• سعی کنید به بیماری هایی مانند سرماخوردگی و آنفلوآنزا مبتلا نشوید. در صورتی که شما به بیماری میگرن مبتلا هستید باید چند روز پیش از مراسم عروسی از تغذیه هایی که باعث عود بیماری می شود اجتناب کنید.

• دکوراسیون و دیزاین خانه مشترک، خریدهای ریز و درشت شخصی پایانی و آخرین هماهنگی های جشن را انجام دهید، برای کارهای باقی مانده می توانید از خانواده و یا دوستان کمک بگیرید.

• چند روز پیش از عروسی بهترین فرصت برای رسیدگی به خود است برای مثال می توانید پوست و موی خود را تقویت کنید و یا این که پاکسازی پوست، کاشت ناخن، مانیکور، پدیکور، رنگ، مش، اپیلاسیون و غیره را انجام دهید.

• حواستان باشد که دندان های سفید و تمیز، لبخند شما را زیباتر می کند. پس با نوبت گرفتن از یک دندانپزشک متبحر سفیدی دندان ها را برگردانید.

برای مشاهده عکس باغ تالار با مشاورین ما در ارتباط باشید.

صفر تا صد کارهای عروسی

در ادامه به مواردی اشاره می کنیم که حتما باید قبل از برگزاری مراسم در باغ تالار آن ها را انجام دهید:
• خریدهای پیش از مراسم عروسی را تمام کنید
• لباس عروس را پوش آزمایی کنید
• طرح کیک عروسی را انتخاب کرده و سفارش دهید
• عکس مدل آرایش و میکاپ عروس مد نظرتان را به آرایشگر نشان دهید.
• مدل موها را مشخص کرده و تاج دلخواهتان را انتخاب کنید
• تور عروس مدنظرتان را تهیه کنید.
• حتما با خوردن مواد غذایی باارزش سیستم ایمنی بدنتان را بالا ببرید و بدن خودتان را حفظ کنید.
• لوازم ضروری خانه مشترک را کامل کرده و آن ها را بررسی کنید.
• برای سلامتی پوست خود ارزش قائل باشید.
• حتما برنامه رژیم غذایی سالم را رعایت کنید
• آب به اندازه کافی بنوشید
• نوع اکسسوری های عروس و داماد بررسی شود
• کارت‌ های عروسی را پخش شود.

کارهای ممنوعه یک هفته قبل از عروسی

کارهای ممنوعه یک هفته قبل از عروسی

برنامه ریزی برای استراحت کافی باید یک هفته قبل از مراسم تنظیم شده باشد به هیچ وجه با شب زنده داری و تماشای فیلم و سریال و غرق شدن در شبکه های اجتماعی و مصرف زیاد کافئین عادت های معمول زندگی را به هم نریزید.
اگر شاغل هستید به هیچ عنوان تا لحظات آخر سرکار نباشید حتما سعی کنید دو سه روز قبل از عروسی مرخصی بگیرید تا کمی استراحت داشته باشید و به امور عروسی بپردازید.

یکی از روش های آرام شدن ذهن ماساژ گرفتن است که انواع گوناگونی دارد. برای مثال ماساژ پا، سر و صورت ، شکم ، کمر و غیره که البته شما باید آرام ماساژ بگیرید و دقت کنید که این ماساژ صرفا برای آرامش یافتن است. اگر از ماساژهای دیگر استفاده کنند امکان بدن درد گرفتن و کبودی بدن عروس وجود دارد.

بعضی از خانواده ها به مناسبت این که روزهای آخری است که عروس و داماد دوران مجردی خود را سپری می کند جشنی تدارک می بینند، به مناسبت این جشن در گذشته داماد و عروس را به حمام می بردند و با رقص و پایکوبی جشن می گرفتند، در حال حاضر به سونا و جکوزی رفته و سایر مراسم ها را به روز جشن می گیرند.

در این چند روز باقی مانده برای عروسی ذهن خود را درگیر مراسم نکنید و به خود استراحت دهید. در صورتی که همه افرادی که برای برگزاری مراسم عروسی مسئولیتی را به عهده گرفته اند مانند: عکاس ، تصویر بردار ، آرایشگر ، آشپز ، موسسه پذیرایی عروسی و غیره به نحو احسن و به موقع کارهایشان را انجام دهند دیگر هیچ جایی برای نگرانی وجود نخواهد داشت. بنابراین از این جا به بعد برای اجرای بهتر مراسم تنها برنامه ریزی ها را انجام دهید و کاری از دست شما بر نمی آید و نباید نگرانی بی مورد داشته باشید.

باید شب پیش از مراسم عروسی زود به رختخواب بروید و سعی داشته باشید به خوبی بخوابید. در غیر این صورت برای روز عروسی با ظاهری خسته و اعصابی داغون مراسم عروسی را سپری خواهید کرد. برای یک خواب خوب می توانید از دوش آب گرم ، دم نوش های گیاهی ، شیر داغ همراه با عسل و غیره استفاده کنید.

برنامه ریزی با تمام عوامل مثل عکس بردار، فیلم برداران و پذیرایی نیاز به دقت بسیار بالا و تجربه زیاد است. عمل کردن به مواردی که بیان شد می تواند به شما کمک زیادی کند ولی با این حال اگر برای برنامه ریزی کردن مراسم عروسی نیاز به کمک دارید می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. از آن جایی که این مجموعه سابقه چندین ساله در برگزاری تشریفات عروسی دارد، می توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند.